اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان:

فارس قهرمان مسابقات داژبال کشور شد

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش آقایان تیم استان فارس عنوان قهرمانی مسابقات داژبال قهرمانی ایران را کسب کرد، گفت: در این بخش تیم استان خوزستان و تیم زنجان الف به ترتیب دوم و سوم شدند.

فارس قهرمان مسابقات داژبال کشور شد

محمدکریم رحیمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه زنجان شهریور امسال میزبانی مسابقات داژبال قهرمانی کشور را قبول کرده است، اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و به میزبانی دو شهرستان استان زنجان برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش آقایان تیم استان فارس عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، گفت: در این بخش که به میزبانی شهرستان خرم‌دره برگزار شد، 13 تیم از استان‌های مختلف کشور و دو تیم از زنجان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در بخش آقایان پس از تیم‌ شیراز، تیم استان خوزستان و تیم زنجان الف به ترتیب دوم و سوم شدند، افزود: در بخش بانوان نیز که به میزبانی زنجان و در سال 6 هزار نفری انقلاب برگزار شد، 23 تیم از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند.

رحیمی‌زاده با تاکید بر اینکه این دوره از مسابقات داژبال قهرمانی کشور در سطح کمی و کیفی بسیار خوبی برگزار شد، ابراز کرد: هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با هدف توسعه ورزش همگانی و همچنین احیای هرچه بیشتر بازی‌های بومی و محلی در بخش‌های مختلف برنامه‌های خود را اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول