اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ترقی در گفت‌وگو با فارس:

سخنان مولاوردی زمینه‌سازی جنگ رسانه‌ای بیشتر علیه جمهوری اسلامی است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به مصاحبه شهیندخت مولاوردی با آسوشیتدپرس گفت:نباید بحث‌های داخل خانواده را برای بیگانگان باز کنیم و با اظهارات‌مان، جنگ رسانه‌ای بیشتر علیه جمهوری اسلامی را زمینه‌سازی کنیم.

سخنان مولاوردی زمینه‌سازی جنگ رسانه‌ای بیشتر علیه جمهوری اسلامی است

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات ساختارشکنانه شهیندخت مولاوردی در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس، مبنی بر ناهماهنگی بین قوای داخلی درباره مسائل حقوق شهروندی، گفت: اصولاً یک مسئول دولتی، در مصاحبه با رسانه‌‌های خارجی نباید مسائل داخلی کشور، خصوصاً اختلافات بین قوا را وسیله خوراک بیگانگان قرار دهد.

وی افزود: طبیعتاً اظهارنظرهای هماهنگ با بیگانگان و سندسازی توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی توسط اپوزیسوین و مخالفان نظام انجام می‌شود، بازی کردن در پازل دشمن به حساب می‌آید.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه ما در مقابل دشمنان و بیگانگان باید یک‌پارچگی و انسجام خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: نباید بحث‌های داخل خانواده را برای بیگانگان باز کنیم و بهانه‌ای برای توطئه بیشتر علیه کشور به دست آن‌ها بدهیم و با اظهارات‌مان، جنگ رسانه‌ای بیشتر علیه جمهوری اسلامی را زمینه‌سازی کنیم.

ترقی ادامه داد: خدشه وارد کردن به محاکم قضایی ایران توسط عواملی از قوه مجریه در پیش بیگانگان و در روزنامه‌ها و مطبوعات خارجی، نوعی خیانت به نظام و جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و کسانی که در قوای مختلف حضور دارند، مجاز نیستند به تصمیمات قوای دیگر در پیش بیگانگان خدشه‌ای وارد کنند، چرا که قوا بر اساس قانون عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات شب گذشته مولاوردی در گفت‌وگو با فارس مبنی بر اینکه فایل صوتی مصاحبه با آسوشیتدپرس را عیناً منتشر می‌کنم، گفت: اگر سخنانی که به خانم مولاوردی منتسب شده، صحت داشته باشد، هم دولت باید با وی برخورد کند و هم دستگاه قضایی به خاطر تشویش افکار عمومی با ایشان برخورد کند و نباید اجازه بدهند فردی در داخل دستگاه دولت و با عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، کاملاً مطابق نظر خارجی‌ها راه دولت را از بقیه قوای کشور جدا کند و خودش را محبوب خارجی‌ها و غربی‌ها و دشمنان انقلاب نشان دهد و دستگاه قضایی کشور و سایر دستگاه‌ها را مقصر تلقی کند.

عضو حزب مؤتلفه تصریح کرد: به نظر می‌رسد این نوع اقدامات، بیشتر برای جلب اعتماد غربی‌ها و دشمنان انقلاب صورت می‌گیرد و کاملاً اقدامی خلاف مصالح و منافع ملّی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول