اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده ناحیه مقاومت سمنان خبر داد

برگزاری اجلاسیه شهدای سمنان/ دفاتر محله‌های اسلامی در سمنان افتتاح می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان از برگزاری اجلاسیه شهدا در هفته دفاع مقدس در سمنان خبر داد و گفت: دفاتر محله‌های اسلامی هم‌زمان با گرامیداشت این هفته در سمنان افتتاح می‌شود.

برگزاری اجلاسیه شهدای سمنان/ دفاتر محله‌های اسلامی در سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد امامی عصر امروز در نشستی با اصحاب رسانه که به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

وی اظهار داشت: امروز امنیت و توسعه را مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم و باید برای تبیین هر چه بهتر آرمان‌های شهدای گران‌قدر کشورمان بکوشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان به اهم برنامه‌هایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان اجرا می‌شود، اشاره کرد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بیش از 50 عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در حال پیگیری است.

امامی افزود: نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد، اعزام نمادین دانش‌آموزان بسیجی،  بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس و اجرای روایتگری توسط راویان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برنامه شب خاطره با رزمندگان فرهنگی و همایش بسیج ورزشکاران از برنامه‌هایی است که هم‌زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان اجرا می‌شود.

وی از افتتاح رسمی دفاتر محله اسلامی در شهرستان سمنان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: هشت محله اسلامی در این شهرستان فعال بوده و هفت محله هم در سال جدید با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی به این محلات اضافه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان، از روایتگری کاروان‌های فرهنگی در مدارس و مساجد سمنان خبر داد و گفت: 6 کاروان فرهنگی دفاع مقدس در 72 نقطه که 48 مدرسه و 24 مسجد است، روایتگری خواهند کرد.

وی افزود: اجرای این برنامه از اول مهر تا چهارم مهرماه برنامه‌ریزی شده و کاروان‌ها با روایت از حال و هوای دفاع مقدس تداعی‌گر خاطرات روزهای دفاع و جنگ خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان ادامه داد: رزمگاه فرهنگی شهدای سمنان در پارک کوهستان دایر شده و همچنین اجرای طرح به دنبال ستاره‌ها نیز با همکاری مؤسسه فرهنگی و تربیتی کشور از سوم مهرماه افتتاح خواهد شد.

امامی گفت: بازخوانی عملیات مرصاد با هدف انتقال مفاهیم ناب فرهنگ ایثار و شهادت و به‌منظور شناساندن چهره دشمنان و منافقان از برنامه‌های دیگری است که در این ایام پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری اجلاسیه شهدای سمنان در روزهای پنجم و ششم مهرماه در پارک کوهستان خبر داد و گفت: این اجلاسیه با برگزاری رزمایش و حضور سخنران و مداح کشوری همراه است.

انتهای پیام/74034/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول