اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان خبر داد

برنامه‌ریزی گسترده صداوسیمای مرکز زنجان برای هفته دفاع مقدس

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان از برنامه‌ریزی گسترده رسانه استانی برای هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: صداوسیمای مرکز زنجان با تولید و پخش برنامه‌های مختلفی یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلامی خواهد پرداخت.

 برنامه‌ریزی گسترده صداوسیمای مرکز زنجان برای هفته دفاع مقدس

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس؛ صدا و سیمای مرکز زنجان با تولید و پخش برنامه‌های مختلفی یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلامی در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور، گرامی داشته و تلاش می‌کند با بیان توانمندی‌های رزمی؛ دفاعی رزمندگان اسلام به تبیین نقش خطیر نیروهای سپاه، ارتش بسیج و اقشار مردم در هشت سال دفاع مقدس بپردازد.
مدیرکل صد او سیمای مرکز زنجان به برنامه‌های معاونت سیما برای این مناسبت اشاره کرد و گفت: سیمای مرکز ویژه برنامه زنده« روایت شیدایی» را تدارک دیده است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور هر شب به مدت 60 دقیقه از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه اشراق می‌رود.

وی گفت: مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای بیان خاطرات، حضور خانواده‌های معظم شهدا در برنامه، آیتم یاد یاران(هر شب مصاحبه با خانواده یک شهید و همرزمان وی) ،گزارش از جانبازان، گزارش مردمی و ... از آیتم‌های ویژه برنامه روایت شیدایی است
 لطیفی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سیما اظهار داشت: برنامه صبحگاهی سلام زنجان نیز در طول این هفته به صورت ویژه به موضوع دفاع مقدس خواهد پرداخت که مدت زمان این برنامه نیز 60 دقیقه بوده و فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس میهمان این برنامه خواهند بود.

مدیرکل صد او سیمای مرکز زنجان افزود: پخش روزانه برنامه پلاک برای آشنایی نسل جوان با راه و سیره شهدا و پوشش همایش طلایه‌داران در سه برنامه از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام خواهد بود.
وی درباره برنامه‌های پخش سیما نیز گفت: تأمین و پخش سیما نیز در کنار واحد تولید؛ آیتم‌های مختلفی از قبیل سرود؛ وله؛ میان برنامه؛ زیرنویس و ... برای این مناسبت آماده کرده که در فواصل برنامه‌های مختلف پخش خواهد کرد.
لطیفی سپس به بیان برنامه‌های رادیوی استانی برای هفته دفاع مقدس پرداخته و گفت: معاونت صدای مرکز زنجان ویژه برنامه «مقاومت حماسه سی» را برای این هفته تدارک دیده است که این برنامه که به صورت زنده پخش خواهد شد در ایام هفته دفاع مقدس هر روز از ساعت 17 و 45 دقیقه و به مدت 75 دقیقه میهمان شنوندگان خود بوده و قصد دارد موضوعات مربوط به دفاع مقدس و نقش رزمندگان زنجانی به ویژه غواصان دریادل در عملیات‌های مختلف را تبیین کند.
مدیرکل صد او سیمای مرکز زنجان به دیگر برنامه‌های رادیو نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در سایر برنامه‌های روتین و مهم رادیو از قبیل سلام زنجان، مردم و مسؤولان؛ یاشاییش؛ نوجوان؛ جوان؛ کندیمیز؛ ایشقلی یول و .... نیز به فراخور موضوع به هفته دفاع مقدس پرداخت خواهد شد.
وی افزود: تأمین و پخش صدا نیز برنامه‌ها و آیتم‌های متعددی را مثل قافله نور؛ بعثت خون؛ بوی سیب و گلواژه‌های عاشورایی و ..... تأمین و آماده کرده که در این هفته پخش خواهد کرد و همچنین قرار است از ظرفیت رادیو نما نیز در این باره استفاده شود.
لطیفی در پایان با اشاره به اینکه رسانه ملی و استانی همواره در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است؛ گفت: صدا و سیما به عنوان پرچمدار خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده و امیدواریم بتوانیم در راستای حفظ ارزش‌های این انقلاب که حاصل خون هزاران شهید است؛ سربلند باشیم.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول