اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان مطرح کرد

کمبود اعتبار علت اصلی رکود ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان/ در ساخت این مرکز فرهنگی کم‌توجهی شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان مهمترین دلایل رکود این پروژه را کمبود اعتبار و کم‌توجهی مسوولان عنوان کرد.

کمبود اعتبار علت اصلی رکود ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان/ در ساخت این مرکز فرهنگی کم‌توجهی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسعود جمشیدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کار بسیار ارزشمند و گرانبهایی که برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم انجام دهیم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که می‌تواند منبع صدور فرهنگی ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

وی نقش استان گلستان را در دفاع مقدس مثبت خواند و تصریح کرد: می‌طلبد که برای ارج نهادن رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس در این زمینه همدلی بیشتری حاصل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه 32 هزار رزمنده دفاع مقدس در استان وجود دارد، افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند محل پدافند در مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی باشد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه در زمینه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان کم توجهی شده است، گفت: می‌طلبد که دلسوزان دفاع مقدس پای کار بیایند و اهتمام جدی در این زمینه داشته باشند.

وی از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی این پروژه در استان خبر داد و افزود: از اواخر سال 1393 به دلیل عدم وجود اعتبار، ادامه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گرگان با رکود مواجه شد رایزنی‌ها و جلسات زیادی برای اهتمام مسوولان صورت گرفت خوشبختانه استاندار ارزشی و ولایتمدار استان که واقف به ایثار و شهادت هستند قول‌های مساعد برای تامین اعتبار این پروژه دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در خصوص دشمنی‌های استکبار در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم اما اگر به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرامی‌دادیم و سیاست‌های ایشان به درستی پیگیری و اجرایی می‌شد بسیاری از مشکلات حل شده بود.

جمشیدی با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده نظام اسلامی نباید نادیده گرفته شود، افزود: در جنگ اقتصادی برای برون رفت از مشکلات همه باید به پا خیزیم و یکصدا باشیم، کمبودها را بزرگنمایی نکنیم و آب در آسیاب دشمن نریزیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه باید 30 جلد کتاب در استان در حوزه دفاع مقدس تالیف شود، گفت: چهار جلد تاریخ شفاهی دفاع مقدس در دست تالیف است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول