اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

دادستان نظرآباد خبرداد

نامادری کودک‌آزار در نظرآباد روانه زندان شد/ روایتی دردناک از سوزاندن صورت و دست دخترک 13 ساله با اتوی داغ

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: نامادری ظالم که به منظور تنبیه دختر 13 ساله، وی را با اتوی داغ سوزانده بود صبح امروز با دستور دادستانی دستگیر و روانه زندان شد.

نامادری کودک‌آزار در نظرآباد روانه زندان شد/ روایتی دردناک از سوزاندن صورت و دست دخترک 13 ساله با اتوی داغ

محمد قیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: یک دختر بچه در نظرآباد به منظور تنبیه توسط نامادری خود دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شد که این مسئله پس از اطلاع‌رسانی توسط همسایگان مورد پیگیری سریع قرار گرفت.
وی افزود: این زن که از اتباع افاغنه است با اتوی داغ صورت و دست دختر را سوزاند، چون از او می‌خواهد در انجام کارهای منزل به وی کمک کند و در پی این درخواست و رخداد سرزنش و بحث لفظی و فیزیکی، اتوی لباس که روی اپن آشپزخانه قرار داشت به زمین می‌خورد و عصبانیت نامادری را دو چندان می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد اضافه کرد: پس از این اتفاق دختر به اصرار نامادری اتو را به برق می‌زند تا داغ شده و سالم بودن اتو تأیید شود که پس داغ شدن این وسیله برقی، نامادری اقدام به تنبیه دختر بچه با اتوی داغ شده می‌کند.
قیومی با بیان اینکه این دختر افاغنه تنها 13 سال دارد، یادآور شد: نامادری مدعی است که قصد داشته اتوی داغ را روی سر دخترک بگذارد که با دفاع و مقاومت دختر مواجه و در نتیجه صورت و دست دختر بچه دچار سوختگی می‌شود.
وی همچنین اظهار کرد: این حادثه سه روز پیش اتفاق افتاده است و اطلاعات آن توسط همسایگان به ما ارجاع داده شد و بلافاصله مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب با اشاره به اینکه پس از این حادثه خانواده مذکور مورد نظارت پلیس قرار گرفتند، بیان کرد: از پدر خانواده درخواست کردیم که هر چه زودتر نامادری را به دستگاه قضایی معرفی کند ولی متأسفانه این امر محقق نشد و مجبور به صدور دستور حکم جلب شدیم.
قیومی خاطرنشان کرد: از آنجا که احتمال فرار نامادری به همراه پدر بچه به قرچگ ورامین می‌رفت، به سرعت اقدام کردیم و نامادری صبح امروز روانه زندان شد.
انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول