اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود خبر داد

بازخوانی عملیات کربلای 8 در بسطام/ نیازمندان شاهرودی خانه‌دار می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به افتتاح سه واحد مسکونی ویژه نیازمندان در هفته دفاع مقدس شاهرود گفت: عملیات کربلای 8 در شهر بسطام بازخوانی می‌شود.

بازخوانی عملیات کربلای 8 در بسطام/ نیازمندان شاهرودی خانه‌دار می‌شوند

جواد عبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس سال 97، «ما توانستیم» خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، برنامه‌های این هفته با رنگ و بوی حسینی در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در شهرستان شاهرود در 31 شهریورماه آغاز خواهد شد و برنامه‌های متنوع توسط ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف و یگان‌های نظامی و انتظامی در سطح شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس بسیج و سپاه ناحیه شاهرود، به اولویت‌های سازمان بسیج در سال 97 نیم‌نگاهی داشت و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد اولویت‌های سال 97 سازمان بسیج در راستای خدمت‌رسانی به مردم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس افزود: بازخوانی عملیات کربلای 8 در شهر بسطام از برنامه‌های شاخص است که توسط حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا اجرا خواهد شد و گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان در این عملیات را به نمایش خواهد گذاشت.

عبیری با اشاره به اجرای کاروان نمادین اعزام به جبهه و روایتگری ایثار و شهادت در مدارس بیان کرد: به یاد دوران دفاع مقدس، کاروان نمادین اعزام به جبهه با حضور راویان دفاع مقدس به راه می‌افتد و این کاروان با حضور در مدارس به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به افتتاح طرح‌های جهادی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی و شورای محلات اسلامی، سه واحد مسکونی نیازمندان در این محلات افتتاح خواهد شد و به همت بسیجیان سه خانواده نیازمند صاحب‌خانه می‌شوند.

عبیری با اشاره به اعزام اکیپ‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری زنگ مهر و مقاومت، برپایی نشست‌های بصیرتی و روایتگری شهدا، ویزیت رایگان بسیجیان و خانواده شهدا و عموم مردم، برپایی ایستگاه صلواتی، فضاسازی سطح شهر و برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های این هفته توسط بسیجیان خواهد بود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها در جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی در جامعه و ایجاد سنگری دفاعی در مقابل هجمه دشمنان است که امیدواریم در این زمینه موفق باشیم.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول