اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان خبر داد

سیلاب در میامی با یک کشته/ 8 روستایی مفقود پیدا شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: سیلاب در شهرستان میامی یک کشته داشت و هشت روستایی مفقود بر اثر وقوع سیل در سلامت کامل پیدا شدند.

سیلاب در میامی با یک کشته/ 8 روستایی مفقود پیدا شدند

ایرج رئیسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره وقوع سیلاب در برخی شهرستان‌های استان سمنان به‌واسطه بارش‌های روز و شب گذشته اظهار کرد: سیلاب در چهار شهرستان میامی، شاهرود، دامغان و مهدی‌شهر سبب ایجاد خسارت‌هایی شد و متأسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: سیلاب در شهرستان میامی سبب ایجاد خسارت‌های قابل‌توجهی شد و یک فرد روستایی در این شهرستان نیز بر اثر وقوع سیلاب جان سپرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: مناطق ارمیان، قدس و زیدر در شرق استان سمنان بیشترین خسارت‌ها را از سیلاب اخیر دیده است؛ اما خوشبختانه نیروهای مدیریت بحران و امداد و نجات به سرعت وارد میدان شدند و این امر سبب شد تا مشکل مدیریت شود.

رئیسیان با بیان اینکه فرد قربانی سیلاب اخیر در روستای قدس شهرستان میامی دچار سیل‌بردگی شده است، گفت: نیروهای امدادی با تلاش فراوان، پیکر بی‌جان این فرد را پیدا کردند.

وی تصریح کرد: هشت نفر از روستاییان مناطق ارمیان و قدس در شهرستان میامی نیز بر اثر سیل مفقود شده بودند که خوشبختانه پیدا شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: نیروهای امدادی با تلاش فراوان این افراد را در سلامت کامل پیدا کردند و به خانواده‌هایشان تحویل دادند و مشکل خاصی برای آنها پیش نیامده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول