اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

معاون وزیر صنعت در گفت‌وگو با فارس خبر داد

استعفا نداده‌ام/ آماده تمکین از قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستیم

معاون وزیر صنعت گفت: من استعفا نداده‌ام اما به همراه چند تن دیگر از معاونان وزیر صنعت طی نامه‌ای اعلام کرده‌ایم که از قانون منع به کارگیری بازنشستگان هر وقت وزیر بخواهد تمکین می‌کنیم.

استعفا نداده‌ام/ آماده تمکین از قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستیم

صادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد انتشار نامه استعفای خود در رسانه‌ها، گفت: من استعفا نداده‌ام اما به همراه چند نفر دیگر از معاونان وزیر صنعت اعلام کرده‌ایم که هر زمانی شریعتمداری وزیر صنعت خواستند ما آماده استعفا هستیم. 

معاون وزیر در ادامه افزود: با توجه به ابلاغ اصلاحیه قانون «منع به کارگیری بازنشستگان» من و چند تن از معاونان وزیر صنعت از جمله آقایان سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، نوابی رئیس سازمان حمایت، شجاعی برهانی، مهدی کرباسیان رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن، سیدعلی حسینی معاون حراست وزارت صنعت، معظمی مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام آمادگی کرده‌ایم که آماده استعفا هستیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: بازنشسته نیستم و اعاده به کار هستم و مجدد به کار برگشته‌ام.

وی با بیان اینکه 57 سال سن دارد و 30 سال خدمت کرده است، گفت: ما طی این نامه به وزیر اعلام کرده‌ایم که هر وقت شما خواستید ما آماده‌ایم با توجه به منع قانون به کارگیری بازنشستگان از کار کناره‌گیری کرده و استعفا دهیم. 

نجفی اظهار داشت: بر اساس قانون 60 روز فرصت باقی است اما به وزیر صنعت اعلام کرده‌ایم که هر وقت خواستند ما آماده استعفا و کناره‌گیری هستیم.

این گزارش می‌افزاید امروز طی نامه‌ای که به امضای چند نفر از معاونان وزیر رسیده بود به وزیر صنعت اعلام شد با توجه به ابلاغ اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان)بر خود لازم می‌دانیم که جهت پیشگیری از هر گونه ابهام در تمکین از قوانین موضوعه توسط مدیران و مسئولین وزارت متبوع، به این وسیله استعفای خود را تقدیم داریم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول