اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

استاندار البرز:

اتحاد رمز برون‌رفت از جنگ اقتصادی امروزاست

استاندار البرز گفت: اتحاد و همدلی می‌تواند ما را از جنگ اقتصادی امروز دشمن پیروز و سربلند بیرون آورده و در مقابل بدخواهان قوی کند.

اتحاد رمز برون‌رفت از جنگ اقتصادی امروزاست

به گزارش خبرگزاری فارس استان البرز، محمد علی نجفی در مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ادامه راه شهدای دفاع مقدس و تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز ضرورت زیادی دارد و ما به تمام افرادی که در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و شرف، عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند مدیون هستیم.

وی افزود: دوران طلایی دفاع مقدس یادآور خون‌های پاکی است که برای اعتلا و حفظ انقلاب اسلامی جاری شد و رزمندگان دفاع مقدس نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های ملت بزرگ ایران است که این از جان گذشتگان باروحیه دفاع و ایثار و با تأثیر گرفتن از سالار شهیدان در تحقق شعار انقلاب کوشیدند و تسلیم ننگ و ذلت نشدند.

استاندار البرز افزود: 38 سال پیش مردم ایران در برابر یک تجاوز خشونت‌بار به پیروی از فرهنگ عاشورایی از شرف و عزت خود به‌خوبی دفاع کردند و صدام از همه داشته‌های مستکبران بهره‌وری و به آنان خدمت کرد تابتواند انقلاب نوپای ایران را شکست دهد.

نجفی ادامه داد: جنگ اقتصادی که امروز ملت جمهوری اسلامی ایران با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند نیز حاصل هجمه‌های گسترده دشمن است که قطعأ با اتحاد و همدلی می‌توانیم باز پیروز میدان شده و دشمن را به‌زانو درآوریم.

وی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای تقویت روحیه اتحاد و همبستگی دانست و یادآور شد: تحت فرمان مقام معظم رهبری  می‌توانیم از این جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن نیز سربلند خارج شویم.

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: سنگر دیروز دفاع مقدس جای خود را به سنگر سازندگی و ایجاد اشتغال در زمان فعلی داده است وما با تأمین رفاه مردم می‌توانیم از خون شهدا حفاظت کنیم.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول