اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

صبح امروز

جشن شکوفه‎ها برای 37 هزار کلاس اولی در گلستان برگزار شد

جشن شکوفه‎ها و غنچه‎ها برای دانش‎آموزان پیش‎دبستانی و پایه اولی صبح امروز در گلستان برگزار شد.

جشن شکوفه‎ها برای 37 هزار کلاس اولی در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن شکوفه‎ها و غنچه‎ها صبح امروز در مدرسه میثم تمار گرگان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گرگان در این مراسم اظهار کرد: امروز دانش‎آموزانی که در مدارس حضور پیدا می‌کنند روزی آینده‎ساز این مملکت می‌شوند.

بهجت تربتی‎نژاد تصریح کرد: امید داریم دانش‎آموزانی را تربیت کنیم که در سایه الطاف الهی در پیشبرد انقلاب اسلامی موثر باشند و بتوانند در آینده این کشور گام‌های خوبی بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در حاشیه این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از 345 هزار دانش‎آموز گلستانی در 2 هزار و 500 مدرسه به تحصیل می‎پردازند.

احسان گوهری‎راد با بیان اینکه حدود 20 هزار نفر معلم در استان به تعلیم و تربیت دانش‎آموزان خواهند پرداخت، گفت: امسال بیش از 12 هزار کلاس درس برای تحصیل دانش‎آموزان گلستانی آماده شده است.

وی ادامه داد: امروز (31 شهریورماه) دانش‎آموزان پایه اول و پیش‎دبستانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند و بیش از 74 هزار دانش‎آموز در مقطع اول ابتدایی و پیش‎دبستانی در گلستان وارد مدرسه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: براساس سیاست آموزش و پرورش در دوره ابتدایی امسال ما هیچ آزمونی در دوره ابتدایی نخواهیم داشت چراکه اعتقاد داریم اضطرابی که در جریان آزمون برای دانش‎آموز ایجاد می‎شود در تعلیم و تربیت وی اثر می‎گذارد.

گوهری‎راد از حذف تکالیف شب دانش‎آموزان ابتدایی خبر داد و گفت: دانش‎آموزان به‎جای این تکالیف مهارت‎آموزی را فرا می‎گیرند.

وی یادآور شد: امسال در کیفیت تحصیلی دانش‎آموزان اقدامات خوبی صورت می‎گیرد و به هیچ موسسه‎ای اجازه نخواهیم داد به‎عنوان کتاب‎های کمک آموزشی و فوق برنامه وارد مدارس شوند البته در سال‎های گذشته هم این مسأله ممنوع بوده اما امسال تأکید بیشتری در تحقق این مهم داریم.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول