اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

با تلاش مأموران انتظامی صورت گرفت

دستگیری کودک‌ربایان در شهرستان قاین

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی از دستگیری دو متهم به آدم‌ربایی کودک ۱۸ ماهه در شهرستان قاین خبر داد.

دستگیری کودک‌ربایان در شهرستان قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از قاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی اینکه کودکی 18 ماهه توسط یک یا چند نفر در پمپ‌بنزین بین‌راهی حدفاصل شهرستان بجستان و بردسکن خراسان رضوی ربوده شده است بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات فنی مأموران حاکی از این بود که کودک توسط سرنشینان یک دستگاه پژو 206 ربوده شده و خودرو به سمت خراسان‌جنوبی در حرکت است که با کنترل محورهای مواصلاتی و اقدامات پلیسی خودرو در پلیس‌راه شهرستان قاین شناسایی و سرنشینان خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: با دستگیری آدم‌ربایان، کودک خردسال در خودرو کشف شد که با هماهنگی مقام قضائی و فراخوانی والدین وی، کودک تحویل پدر و مادرش شد.

شجاع تصریح کرد: زن و مرد دستگیرشده در تحقیقات پلیس اظهار داشتند کودک را از جلوی پمپ‌بنزین شهرستان خلیل‌آباد ربوده‌اند که متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول