اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تاکید کرد

لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی/ تولید محتوای مناسب ضروریست

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در بحث مطالعه در فضاهای مجازی آن گونه که باید درست عمل نکرده‌ایم چرا که اصلی‌ترین گام در این راه تولید محتوا است.

لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی/ تولید محتوای مناسب ضروریست

حمیدرضا گرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به برگزاری نشست کتابخوان دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با همکاری مشترک اداره حفظ‌ و نشر آثار دفاع مقدس استان فارس و اداره کتابخانه‌های عمومی استان در موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا در کشوری امن و روبه‌توسعه زندگی می‌کنیم اما آنچه که در این میان ضرورت دارد فضای کسب علم برای ارتقا سطح فرهنگ جامعه است.

وی اضافه کرد: کتابخوانی و فرهنگ مطالعه باید از نهادهای دولتی مانند آموزش‌وپرورش فرهنگ‌سازی و در نهادهای مدنی مانند مساجد نهادینه شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: در بحث مطالعه در فضاهای مجازی آن گونه که باید درست عمل نکرده‌ایم چرا که اصلی‌ترین گام در این راه تولید محتوا است.

وی ابراز امیدواری کرد که این گونه نشست‌ها به کیفیت فهم نسل جوان از ارتباط مطالعه جدی کمک کند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس نیز به خبرنگار فارس گفت: هشت سال دفاع مقدس توانسته است سوژه‌ای مناسب برای تولید آثار بسیاری در حوزه‌های پژوهشی و ادبی باشد.

روح‌الله منوچهری ادامه داد: با این وجود اما این ضرورت بیش از پیش احساس می‌شود که می‌بایست ارزش‌های دفاع مقدس را با کیفیتی بهتر و درقالب‌های ارزنده‌تر به جوانان معرفی کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول