اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

در بیانیه بسیج دانشجویی استان سمنان عنوان شد

آتش گشودن روی مردم بی‌دفاع؛ نشان‌دهنده نهایت رذالت و پلیدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان پیرامون حادثه تروریستی روزهای اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن، آتش گشودن روی مردم بی‌دفاع، نهایت رذالت و پلیدی دانسته شده است.

آتش گشودن روی مردم بی‌دفاع؛ نشان‌دهنده نهایت رذالت و پلیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان پیرامون حادثه تروریستی روزهای اخیر در اهواز بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن می‌خوانیم: آتش گشودن روی مردم بی‌دفاع نشان‌دهنده نهایت رذالت و پلیدی است. اقدام تروریستی روزهای گذشته نشان داد که در دنیای امروز هنوز هستند حرمله‌هایی که برای نیل به منافع پست و شوم خود حاضرند انسانیت را زیر پا بگذارند و خون بی‌گناهان اعم از کودک را بر زمین بریزند.

در ادامه آمده است: از طرفی، گروهک تروریستی الاحواز با آتش گشودن به‌سوی ملت یاد منافقین را زنده کرد؛ به فرموده امام خمینی (ره)، وقتی گروهی دست به حمله مسلحانه علیه ملت می‌زند، تمام اعضای آن گروهک مصداق محارب هستند، هر چند هنوز فرصت حرب نیافته باشند.

این بیانیه می‌افزاید: فرمان رهبر انقلاب به نهادهای اطلاعاتی و دستگاه قضایی درباره تعقیب دنباله‌های این جنایتکاران، به معنی این است که سیستم اطلاعاتی و قضایی باید هرچه سریع‌تر کشور را از لوث هر احدی که با این گروهک تروریستی مرتبط است، پاک‌سازی کند؛ چنانکه در اواخر دهه 60 کشور از لوث وابستگان به منافقین پاک و فتنه عظیم‌تر خنثی گشت.

در پایان آمده است: دانشجویان بسیجی استان سمنان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این حمله تروریستی، اعلام می‌دارند امتی که مشق عشق در مکتب حسین (ع) آموخته است، از شهادت باکی ندارد و به کوری چشم دشمنان و مزدوران منطقه‌ای آنها ملت عزیز ایران اسلامی روزبه‌روز متحدتر و منسجم‌تر به‌سوی قله‌های پیروزی و موفقیت پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول