اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران

۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری می‌رسد

مهدی هنری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه یکی از محورهای سازمان بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی است، اظهار داشت: کمک به دولت در خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و سازندگی با اولویت روستاهای محروم از اهداف تشکیل بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در سه محور محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: بسیج سازندگی در اجرای برنامه‌های مختلف پیشتاز و توانسته نقش تأثیرگذاری را در محرومیت‌زدایی در روستاها داشته باشد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، تبیین کرد: همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس 65 پروژه محرومیت‌زدا و عام‌المنفعه با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

هنری با اعلام اینکه این پروژه‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، خیرین و مردم به بهره‌برداری می‌رسد، توضیح داد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها 38 میلیارد ریال است که از این میزان سهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی 19 میلیارد ریال است.

وی تعداد پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی را 35 پروژه با اعتبار 22 میلیارد ریال، پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه را 25 پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریال و پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازمان بسیج مستضعفین را 5 پروژه با اعتبار شش میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به تشریح پروژه‌ها پرداخت و گفت: این طرح‌ها شامل 34 رشته احیا و مرمت قنات، احداث شش باب سرویس بهداشتی عمومی، احداث یک باب گلزار شهدا، تکمیل دو باب مدرسه، احداث یک باب زمین ورزشی روباز، احداث و تکمیل شش باب مسجد و احداث 9 باب استخر ذخیره آب است.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول