اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

زمانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

خرید آنلاین کتاب‌های دانشگاه پیام نور و ارسال از طریق پست/ اینترنت رایگان برای دانشجویان

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به تفاهم‌نامه این دانشگاه با پست برای ارائه تسهیلات به دانشجویان، گفت: از یک ماه قبل مقرر شد که دانشجویان این دانشگاه بر اساس این تفاهم‌نامه بتوانند به صورت آنلاین کتاب‌ها و منابع دانشگاه را تهیه و با 20 درصد تخفیف درب منزل تحویل بگیرند.

خرید آنلاین کتاب‌های دانشگاه پیام نور و ارسال از طریق پست/ اینترنت رایگان برای دانشجویان

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره تفاهم‌نامه منعقد شده با پست جمهوری اسلامی ایران و تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان این دانشگاه، گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با پست منعقد کردیم و از یک ماه قبل مقرر شد که دانشجویان این دانشگاه بتوانند کتاب‌های خود را بعد از خریداری درب منزل تحویل بگیرند.

وی درباره جزئیات بیشتر این تسهیلات، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند به صورت آنلاین و با 20 درصد تخفیف کتاب‌ها و منابع دانشگاه پیام نور را خریداری کرده و از طریق پست برای تحویل این کتاب‌ها درب منزل اقدام کنند. 

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: چون آموزش‌ها در دانشگاه پیام نور الکترونیکی است دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از طریق تفاهم‌نامه دیگری که با یک شرکت خصوصی اینترنتی منعقد کرده‌ایم خدمات اینترنتی مدنظر خود را دریافت کنند. استفاده این افراد از اینترنت در محیط داخل دانشگاه رایگان بوده و خارج از سیستم دانشگاه و در منزل این خدمات اینترنتی را می‌توانند با تخفیف 15 درصدی آن هم زیر قیمت بازار دریافت کنند. 

زمانی گفت: سال جاری تسهیلات ویژه‌ای هم برای دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در نظر گرفته‌ایم، به طوری که دانشجویان این دانشگاه که در یکی از مراکز دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند در صورتی که دچار مشکلات شغلی یا خانوادگی شوند و امکان حضور در مرکز اصلی و قبول شده را نداشته باشند با تسهیلات در نظر گرفته شده برای آنان می‌توانند امتحانات خود را در مرکز دیگری بدهند.

وی در توضیح بیشتر این موضوع خاطرنشان کرد: بر اساس همین تسهیلات در نظر گرفته شده، دانشجویانی که دچار مشکلات بیشتری هستند، می‌توانند به مرکز دیگری منتقل شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول