اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

از امروز

شورای مهارت در استان مرکزی آغاز به کار کرد

استاندار مرکزی از آغاز به کار شورای مهارت در استان خبر داد.

شورای مهارت در استان مرکزی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار  به ویژه برای جوانانی که در سن آموزش هستند نقش موثری ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه شورای مهارت در برخی استان‌ها فعال شده است، افزود: این شورا در استان مرکزی نیز امروز کلید خورد و با توجه به اینکه استان در صنایع کشاورزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد نیاز است در شورای مهارت، آموزش‌ها بر اساس نیازهای استان مورد توجه قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به فعالیت چند دهه سازمان فنی و حرفه‌ای استان گفت: بسیاری از مردم از جمله جوانان، اطلاعات لازم  در خصوص ارائه آموزش‌ توسط فنی و حرفه‌ای را ندارند که این مهم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
آقازاده بر ارائه آموزش‌های مهارتی در مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: شورای مهارت باید در استان پایه‌گذار فعالیت‌های مناسب در رشته‌های مختلف باشد.
وی بر شکل‌گیری دبیرخانه شورای مهارت تاکید کرد و افزود: بررسی مباحث این نشست در دستور کار دبیرخانه قرار گیرد و تا پایان سال جاری با تشکیل دو نشست دیگر برگزار و اقدامات انجام شده مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

 استاندار مرکزی اظهار داشت: در این شورا از اساتید، مربیان و کارآفرینان باید بهره‌مند شد تا بتوان گام‌های موثری در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول