اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیستان و بلوچستان

طوایف سیستان و بلوچستان:

اقدامات تروریستی ذره‌ای در عزم و اراده پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت

در پی اقدام تروریستی و بزدلانه عوامل استکبار در مراسم رژه نیروهای نظامی در اهواز، سران، معتمدین و ریش سفیدان قبایل و طوایف سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه این حمله تروریستی ناجوانمردانه را شدیداً محکوم کردند.

اقدامات تروریستی ذره‌ای در عزم و اراده پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، در پی اقدام تروریستی و بزدلانه عوامل استکبار در مراسم رژه نیروهای نظامی در اهواز، سران، معتمدین و ریش سفیدان قبایل و طوایف سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه این حمله تروریستی ناجوانمردانه را شدیداً محکوم کردند.

در بیانیه طایفه شهنوازی آمده است، این اعمال کورکورانه تروریستی و هدف قراردادن احاد مردم نشان از ان دارد که این مزدوران معاند،نه نتها بویی از انسانیت نبرده اند بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

در بیانیه طایفه براهویی آمده است:  خون شهدای ایران استکبار را رسوا کرده است، رژه ایثار و شهادت طلبی فرزندان انقلاب ماندگار می شود.

بیانیه طایفه ریگی می‌افزاید: طایفه ریگی هم صداوهم نوا باسایر عشایر غیور و اقشار دیگرمیهن اسلامی مان حمله بزدلانه تروریستی اخیردر اهواز را که به دست ایادی استکبار جهانی و عناصرخود فروخته آنان که در راستای اهداف آمریکایی صهیونیستی صورت گرفت محکوم می کند.

بیانیه طایفه نارویی می‌افزاید: برخی بزدلان  دست‌نشانده وابسته به صهیونیست و استکبار جهانی امروز باهدف ضربه زدن به اتحاد و همبستگی فرزندان رشید ایران اسلامی در رژه اهواز، کودک، زن و مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند.

به یقین ملت ما مصمم‌تر از پیش برای مبارزه با آنها وارد کار خواهد شد تا ریشه این گروه جنایتکار کثیف کنده نشود از پای نخواهد نشست.

در بیانیه طایفه شاهوزهی آمده است: آری جدال یزید و یزیدیان با حسین و حسینیان سنت همیشگی تاریخ و سرنوشت انسان ها است و گام نهادن در مسیر حسینی و ارزش های والای الهی چه شکوهمند و افتخارآفرین است.

بیانیه شیرانی می‌افزاید: دلهای پرکینه‌ی آنان نمی تواند تجلّی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند. جنایت اینها ادامه‌ی توطئه‌ی دولتهای دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول