اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس داوری فوتبال ایران:

دیدار پرسپولیس و استقلال شباهتی به بازی فوتبال نداشت/بازی با هر داور دیگری جز فغانی به جنجال کشیده می‌شد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: متاسفیم اگر بخواهیم اسم دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را بازی فوتبال بگذاریم.

 دیدار پرسپولیس و استقلال شباهتی به بازی فوتبال نداشت/بازی با هر داور دیگری جز فغانی به جنجال کشیده می‌شد

نوذر رودنیل دقایقی قبل و بعد از اتمام نیمه اول بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال با اظهار تاسف از بازی این دو تیم اظهار کرد: با احترام به هواداران دو تیم اما آیا باید اسم آن را بازی فوتبال گذاشت؟.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: بازی سراسر جنگ و جدل و بحثی را علی‌رضا فغانی در نیمه اول قضاوت کرد و شک نکنید هر داور دیگری به جز فغانی بود این بازی به سرانجام نمی‌رسید چرا که بازیکنان هر دو تیم برای فوتبال نیامده بودند.

رودنیل با بیان این که در جام جهانی و در دیدارهایی که فغانی قضاوت می‌کرد عرق از سر و روی او جاری بود و خستگی را در چهره این داور فوتبال کشورمان می‌دیدیم خاطرنشان کرد: اما در این دیدار ما بازی از هر 2 تیم ندیدیم و فغانی نیاز به دوندگی نداشت که عرق بریزد چرا که بازیکنان فقط مشغول بحث و جدل و خطا بودند.

کارشناس داوری فوتبال کشور با اشاره به این که اگر فغانی اراده می‌کرد حداقل 4 کارت زرد در این بازی باید به بازیکنان داده می‌شد افزود: اما فغانی بازی را خوب اداره کرد و خطاهایی که گرفت همه درست بود.

وی با بیان این که نیمه دوم بازی هم دست کمی از بازی در نیمه اول نداشت افزود: این بازی تنها 54 دقیقه وقت مفید داشت که برای فوتبال ایران و دربی واقعا زمان خوبی در یک بازی بزرگ نیست.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول