اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صمت اصفهان:

مشکل روغن رفع شد/ تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک کامیون

رئیس سازمان صمت اصفهان گفت: انتقال لاستیک یارانه‌ای به استان اصفهان صورت گرفته است و بر اساس سهمیه در نظر گرفته‌شده بین کامیون‌داران توزیع می‌شود.

مشکل روغن رفع شد/ تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک کامیون

اسرافیل احمدیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با تخصیص لاستیک به کامیون داران اظهار کرد: دولت سهمیه‌ای را برای هر استان در نظر گرفته و بر همین اساس لاستیک یارانه‌ای به استان‌ها ارسال می‌شود.

وی در همین رابطه اضافه کرد: انتقال لاستیک یارانه‌ای به استان اصفهان صورت گرفته است و بر اساس سهمیه در نظر گرفته‌شده بین کامیون داران توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بیان کرد: به‌منظور رفع مشکلات این صنف و سهولت در امر واردات لاستیک کامیون، ارز دولتی به این کالا تخصیص داده‌شده و قرار است این ارز در اختیار واردات کنندگان لاستیک کامیون قرار گیرد.

افزایش سهمیه لاستیک اصفهان

احمدیه خاطرنشان کرد: سهمیه لاستیک یارانه‌ای بر اساس تقسیم‌بندی قبلی 10 درصد بوده که به دستور استاندار اصفهان و با پیگیری‌های انجام‌شده، این سهمیه به 30 درصد افزایش‌یافته است.

وی در ادامه به سایر مشکلات صنفی کامیون‌داران اشاره کرد و در رابطه با اقدامات صورت گرفته به‌منظور رفع این مشکلات گفت: تأمین روغن و لوازم‌یدکی کامیون نیز ازجمله مهم‌ترین مشکلاتی است که گریبان‌گیر فعالان این صنف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در همین رابطه افزود: مشکلات مربوط به روغن نیز موردبررسی قرار گرفت و با تدابیری که اندیشیده شد این مشکل مرتفع گردید.

احمدیه خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین لوازم‌یدکی نیز مسؤولان در تلاش هستند تا این لوازم نیز باقیمت مناسب کما فی السابق در اختیار فعالان این صنف قرار بگیرد.

وی اذعان داشت: امید است با توجه به اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته است، مشکل لاستیک نیز مرتفع گردد و بعد از تخصیص سهمیه لاستیک ارزان‌قیمت هر چه سریع‌تر این کالا را به دست مصرف‌کنندگان برسانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خاتمه در رابطه بازمان تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک گفت: این تصمیم حدود یک هفته گذشته در ستاد تنظیم بازار کشور گرفته شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول