اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

سرپرست آتش‌نشانی اردکان:

آتش‌نشانی اردکان در 6 ماه نخست سال، 413 مأموریت امدادرسانی داشته است

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت: در نیمه اول امسال، 413 مأموریت توسط آتش‌نشانی اردکان انجام‌شده است.

آتش‌نشانی اردکان در 6 ماه نخست سال، 413 مأموریت امدادرسانی داشته است

هادی پورشاه‌محمدی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، ضمن گرامی داشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، گفت: در شهر اردکان دو ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد که با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود به همشهریان خدمات‌رسانی می‌شود.

وی اظهار داشت: در راستای افزایش سطح دانش جامعه برای آمادگی در مقابل حوادث، دوره‌های آموزش مقدماتی آتش‌نشانی برای عموم مردم، کارکنان ادارات و نهادهای مختلف و دانش آموزان در مدارس برگزارشده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت: در همین راستا برنامه بازدید از بیمارستان ضیایی و مراکز درمانی، حسینیه‌ها و تکایا، اماکن تجاری پر رفت‌وآمد، آسانسورها و کارخانه‌های مستقر در شهرک صنعتی برای بررسی ایمنی آن‌ها انجام‌شده است.

وی افزود: به‌منظور کاهش حوادث و تلفات، برنامه شناسایی ساختمان‌های پرخطر و حادثه‌ساز و بررسی سطح ایمنی آن‌ها در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

پورشاه‌محمدی گفت: در نیمه اول امسال ۴۱۳ مأموریت توسط کارکنان آتش‌نشانی اردکان انجام‌شده است که شامل اطفا حریق، تصادفات، زنده گیری حیوانات، رفع آب‌گرفتگی، باز کردن درب قفل‌شده، رفع سد معبر، پیشگیری از حوادث و سایر موارد می‌شود.

وی اظهار داشت: کمبود امکانات، تجهیزات پیشرفته و به‌روز و همچنین کمبود نیروی انسانی ازجمله مشکلات ما در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان است که امیدواریم با مساعدت و همکاری مسئولان شهرستان این مشکلات رفع شود.

پورشاه‌محمدی در پایان گفت: برگزاری رژه موتوری در سطح شهر، تجدید بیعت آتش‌نشانان با آرمان‌های شهدا، حضور مسئولین در ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تجلیل از کارکنان ازجمله برنامه‌های روز آتش‌نشانی و ایمنی در اردکان است.

انتهای پیام/۹۰۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول