اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان:

آتش‌نشانان نیروهای خط مقدم در حوادث هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر همواره به استقبال خطر می‌روند وآتش‌نشانان در خط مقدم حوادث همواره در کنار نیروهای هلال احمر حضور دارند.

آتش‌نشانان نیروهای خط مقدم در حوادث هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدباقر محمدی صبح امروز که به مناسبت روز آتش‌نشان در مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج حضور پیدا کرد در جمع آتش نشانان اظهار داشت: هیچ از یک ما خاطرات جانفشانی آتش‌نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران و سایر حوادث را از یاد نخواهیم برد و همواره شاهد فداکاری‌ها و تلاش‌های آتش‌نشانان در حوادث هستیم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کردستان این آمادگی را دارد که در تمامی حوادث شهری و بین شهری در حد توان و وظیفه خود در کنار نیرو های آتش‌نشانی حضور پیدا کند و این نیاز وجود دارد که در مبحث مهم آموزش هم همپوشانی‌های لازم در میان نیروهای هلال احمر و آتش‌نشانان صورت گیرد تا در حوادث با هماهنگی بیشتری اقدامات امدادی انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: نیرو های آتش‌نشانی در مباحث ایمنی و اطفای حریق مسلط به کار هستند و در بحث پیش بیمارستانی و کمک‌های اولیه نجاتگران جمعیت هلال احمر با توجه به آموزش‌هایی که فرا گرفته‌اند تخصصی‌تر و تجربه بیشتری دارند و فعالیت هر دوی آنها در صحنه حادثه مکمل هم بوده و این هماهنگی باید همیشه در صحنه حادثه حاکم باشد.

انتهای پیام/2330/82

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول