اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان خبر داد

اجرای 1500 عملیات توسط آتش‌نشانی گرگان در سال جاری/ اجرای مانور اطفا حریق فردا در گرگان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اجرای مانور اطفا حریق در سایت مسکن مهر گرگان خبر داد و گفت: این مانور فردا ساعت 10 صبح با مشارکت دیگر دستگاه‌های امدادی اجرا خواهد شد.

اجرای 1500 عملیات توسط آتش‌نشانی گرگان در سال جاری/ اجرای مانور اطفا حریق فردا در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی قره‌قاشی صبح امروز در مراسم تکریم آتش‌نشانان استان گلستان به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار کرد: از سال 1384 آتش‌نشانی گرگان به سازمان تبدیل شد اما قدمت آتش‌نشانی در گرگان 50 سال است.

وی ادامه داد: شهر گرگان دارای 6 ایستگاه عملیاتی است که در برنامه‌های پیش‌رو ارتقا تعداد ایستگاه‌ها در برنامه کاری شهرداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان وجود دارد که امیدواریم تا پایان سال ایستگاه شماره هفت گرگان به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم ایستگاه شماره هشت آتش‌نشانی در گرگان تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد که با افتتاح این استگاه تعداد ایستتگاه‌های گرگان به استاندارد خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: ایجاد پارک ایمنی کودک در راستای ارتقا فرهنگ ایمنی از سنین پایین در برنامه سازمان قرار دارد که 60 درصد عملیات عمرانی آن انجام شده و امید داریم تا دهه فجر، این پارک به بهره‌برداری برسد.

قره‌قاشی گفت: در سال 20 هزار نفر در گرگان از خدمات آموزشی سازمان آتش‌نشانی گرگان استفاده می‌کنند و رویکرد و اولویت ما در موضوع ایمنی، پیشگیری از حوادث است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 500 عملیات توسط آتش‌نشانی گرگان از ابتدای سال تاکنون انجام شده که 135 مورد عملیات خارج از محدوده گرگان بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: خوشبختانه با توجه به ظرفیت و پتانسیل فنی نیروهای بکارگیری شده در آتش‌نشانی گرگان به صورتی است که توان رقابت با آتش‌نشانی شهرهای بزرگ همانند تهران را داریم و در صورت توسعه تجهیزات و امکانات می‌توانیم سطح خدمات را برای مردم افزایش دهیم.

قره‌قاشی گفت: فردا مانور اطفا حریق در سایت مسکن مهر گرگان ساعت 10 صبح اجرا خواهد شد و این مانور با کمک دستگاه‌های امدادی خواهد بود.

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا پایان سال دو دستگاه خودرو عملیاتی دیگر به مجموع امکانات خودرویی آتش‌نشانی گرگان اضافه شود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول