اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

امضای طومار علیه fatf در شیراز

طرفداران fatf؛ خود را مدیون خون شهدا نسازید

جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های شیراز طوماری در مخالفت با (fatf) تهیه کرده که آن را به امضای جمع کثیری از مردم انقلابی شیراز رساندند.

طرفداران fatf؛ خود را مدیون خون شهدا نسازید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پس از نمازجمعه ششم مهرماه شیراز جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های شیراز طوماری را به امضای مردم نمازگزار رساندند که در آن از انفعال نمایندگان مجلس در تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مبارزه با تروریسم یا (fatf) انتقاد شده و خواستار لغو آن شدند.

در بخشی از این طومار خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: «ما جمع کثیری از دانشجویان، دانش آموزان و مردم انقلابی استان فارس؛ مخالفت صریح خود را با تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم که برخلاف ظاهر فریبنده آن در باطن موجب خود تحریمی ایران اسلامی، دسترسی دشمنان به‌تمامی اطلاعات محرمانه مالی، بانکی و اقتصادی کشور، تضعیف محور مقاومت و قطع راه‌های کمک به مستضعفان جهان و در یک‌کلام موجب نفوذ و خیانت به مردم و امنیت کشور می‌باشد را اعلام می‌داریم. فریاد موکلان خود را شنیده، راه را بر نفوذ و خیانت بر این مردم متدین و نجیب باز نکنید، خود را مدیون خون شهدا نسازید و با آحاد مردم همراه شوید».

قرار است این طومار به دست نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی برسد.

یادآور می‌شود لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم یا (fatf) قرار است به‌زودی در صحن مجلس به رأی گذاشته شود که با مخالفت گسترده مردم در سطح کشور مواجه شده است.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول