اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

آغاز توزیع چهاردهمین دوره طرح حمایت غذایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز توزیع چهاردهمین دوره طرح حمایت غذایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد.

آغاز توزیع چهاردهمین دوره طرح حمایت غذایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توزیع سبدهای کالایی بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی دوره شهریورماه آغاز شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: چهاردهمین دوره طرح حمایت غذایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در فروشگاه‌های اعلام شده در زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته نصب جدول سهمیه بندی خانوار مشمول طرح حمایت غذایی شهریور 1397 در همه فروشگاه‌ها الزامی است، گفت: مددکاران  اداره کل متبوع نیز باید نسبت به هماهنگی و اطلاع رسانی به مددجویان و ادارات تابعه و فروشگاه‌ها طبق دستوالعمل اقدام کنند.

یوسفی با تاکید بر اینکه همه فروشگاه‌ها موظفند بدون دریافت کارمزد نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مددجویان اقدام کنند، افزود: البته در صورت بروز تخلف و گزارش تخلف دستگاه پوز فروشگاه مربوطه غیر فعال خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پاسخگویی به مددجویانی که کارت یارانه آنها به دلیل شکستگی، مفقودی یا هر دلیل دیگر عوض شده است از طریق سامانه foodss.mcls.gov.ir  امکان پذیر است.

به گزارش فارس؛ در حال حاضر بیش از 24 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند و 24 هزار و 813 خانوار تحت پوشش بهزیستی استان هستند که از این تعداد 7 هزار و 86 خانوار معادل 31 درصد آن مستمری بگیر و 69 درصد مابقی نیز از سایر خدمات این اداره کل بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول