اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار قنبری خبر داد

رهایی 2 گروگان و دستگیری 3 آدم ربا در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه پلیس در رهایی 2 گروگان و دستگیری 3 آدم ربا در شهر زاهدان خبر داد.

رهایی 2 گروگان و دستگیری 3 آدم ربا در زاهدان

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی ربایش 2 پسربچه 8 و 12 ساله در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی تحقیقات و پایش اطلاعاتی گسترده، محل اختفای گروگانگیران را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی عملیات آزاد سازی گروگانان را آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: گروگانگیران از آنجایی که توان مقابله با ماموران را نداشتند عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری و گروگان‌ها در کمتر از پنج روز آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

وی گفت: در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری کار پیچیده اطلاعاتی، 3 تن از آدم ربایان را شناسایی و دستگیر کرد و پس از بازجویی‌های اولیه با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کردند.

سردار قنبری با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول