اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

جانشین فرمانده سپاه اصفهان مطرح کرد

هراس صهیونیست‌ها از پیش‎بینی رهبر انقلاب/ حضور 30 هزار نفر در اجتماع باشکوه بسیجیان اصفهان

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: صهیونیست‌ها از سخن رهبر انقلاب که فرمودند این رژیم تا 25 سال آینده را نخواهند دید، ترسیده‌اند.

هراس صهیونیست‌ها از پیش‎بینی رهبر انقلاب/ حضور 30 هزار نفر در اجتماع باشکوه بسیجیان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و استکبار جهان‌خوار بخش عمده برنامه‌های خود را در موضوعات داخلی ایران قرار داده است چراکه با هزینه تریلیون‌ها دلار در خاورمیانه چیزی به دست نیاوردند و امنیت رژیم صهیونیستی نیز به خطر افتاده است و صهیونیست‌ها از سخن رهبر انقلاب که فرمودند این رژیم تا 25 سال آینده را نخواهند دید، ترسیده‌اند.

وی با بیان این‌که توان و ظرفیت موشکی جمهوری اسلامی سبب قدرت بازدارندگی برای ایران شده است، بیان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که از هر نقطه اختلاف و شکافی که در هر بعد ایران شکل بگیرد از آن استفاده کند و منشأ همه آن‌ها نیز وزارت خزانه‌داری آمریکاست.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که دشمن از هیچ اقدامی در هیچ عرصه‌ای غافل نشده است، عنوان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که در همه مواقع از همه توان خود برای حل مشکلات استفاده کرده، سازمان بسیج مستضعفین است، بیش از 350 گروه جهادی به مناطق نیازمند استان اصفهان اعزام شده است که بیش از 4 هزار جهادگر در آن حضور داشتند، مرحله دوم حفظ آمادگی نظامی و رژه بسیجیان در نقاط مختلف استان بودیم و مرحله سوم این رزمایش نیز 13 مهر ماه خواهد بود که نیروهای بسیجی در نقطه‌ای از شهر تجمع خواهند کرد، در روز 13 مهر حدود 30 هزار بسیجی شهر اصفهان حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که در روز جمعه یک مجموعه درمانی به مساحت 12 هزار مترمربع زیربنا در سپاهان شهر برای استفاده عموم مردم و نظامیان افتتاح خواهد شد که بخش‌های مختلف پیشرفته و به روز دارد.

فدا با بیان این‌که سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی در شرایط فعلی خود را کمک حال مردم و دولت می‌دانند، تصریح کرد: توانمندی و تجهیزات نیروهای مسلح به روز است و مقتدرانه در برابر تهدیدات ایستاده‌اند، بخشی از لشکر امام حسین(ع) در مناطق شرقی و جنوبی کشور در حال مقابله با مزدوران برخی کشورهای عربی و تروریست‌هاست، مأموریت‌های بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و پر کردن اوقات فراغت تلاش می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به این‌که دشمن خود به دست داشتن در حادثه تروریستی اهواز اعتراف کرده و رسانه‌های بیگانه و حتی برخی کشورهای عربی نیز این اقدام حمایت کردند، مطرح کرد: فرقی بین نیروهای مسلح نیست و از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در بین شهدا بود و سپاه نیز انتقام خون همه شهدا را گرفت، تروریست‌ها در صحنه کشته شدند و این نشان از آمادگی نیروهای مسلح است، کشتن مردم بی‌دفاع رذیلانه و پست است، اگر کسی خط قرمز ما را رد کند ما نیز خطوط قرمز را رد خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی هوشمند و هوشیار، قاتل شهید سجاد شاهسنایی دستگیر شد که با بازجویی‌های مؤثر به جرم خود اعتراف کرد، ادامه داد: در راستای مقابله با احتکار، قاچاق و گرانی کالا نیروهای بسیجی فعال هستند و در کنار نیروی انتظامی در راستای مقابله با تهدیدکنندگان امنیت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/63087/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول