اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

رئیس جدید اینستاگرام مشخص شد

فیس بوک مالک شبکه اجتماعی اینستاگرام سرانجام آدام موسری را به عنوان رئیس جدید این سایت مشخص و اعلام کرد.

رئیس جدید اینستاگرام مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورج، فیس بوک مالک شبکه اجتماعی اینستاگرام سرانجام آدام موسری را به عنوان رئیس جدید این سایت مشخص و اعلام کرد. موسری از ۱۰ سال قبل در فیس بوک مشغول به کار بوده و در سال 2008 به عنوان طراح محصولات به این شبکه اجتماعی پیوست.

وی جایگزین کوین سیستروم و مایک کریگر می شود که 24 سپتامبر از تصمیم قطعی خود برای خداحافظی با اینستاگرام خبر داده بودند.

موسری در سال های اخیر به سمت معاون اول واحد محصولات اینستاگرام منصوب شده بود. آخرین سمت وی در فیس بوک معاون اول واحد مدیریت فیدهای خبری و رابط کاربری بود. انتصاب وی به دنبال تغییرات اساسی در تیم رهبری فیس بوک در می سال جاری میلادی صورت گرفته است.

وی وعده داده که با درک اهمیت اینستاگرام کاری خواهد کرد که استفاده از آن ساده باشد و در عین حال امکانات ضروری نیز به این شبکه اجتماعی افزوده شود. وفاداری به ارزش های این شبکه اجتماعی،جلب کاربران جوان تر و تلاش برای حرکت رو به جلو از جمله دیگر وعده های وی بوده است. فیس بوک در سال 2012 اینستاگرام را با پرداخت یک میلیارد دلار خریداری کرد و گفته می شود افزایش تنش بر سر نحوه مدیریت اینستاگرام بین موسسان آن و رئیس فیس بوک عامل تحول مدیریتی اخیر بوده است.

انتهای پیام/آ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول