اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

فرمانرار کرج:

تغییر کاربری بیمارستان امام خمینی(ره) ممکن نیست

فرماندار شهرستان کرج گفت: یکی‌از راه‌حل‌های این بیمارستان ورود به بخش خصوصی است اما با توجه به وضع موجود، امکان تغییر کاربری وجود ندارد.

تغییر کاربری بیمارستان امام خمینی(ره) ممکن نیست

سیروس شفقی امروز در گفت‌وگو با گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج، گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) در بهترین نقطه استان البرز قرار گرفته و حدود 150 میلیارد تومان تجهیزات خاک‌خورده در این بیمارستان وجود دارد اما به دلیل ورشکستگی و مشکلات بودجه، کارکنان 11 ماه حقوقی دریافت نکردند.
وی افزود: اردیبهشت سال 96، این بیمارستان دچار مشکلات خاصی شد و از هزار و 500 کارکن آن به هزار نفر رسید و به دلیل عدم مدیریت کارآمد، دچار ورشکستگی ساختگی شد.
فرماندار کرج با اشاره به بیانات مسئولین و کارمندان این بیمارستان خاطرنشان کرد: طبق گفته پرسنل، پزشکان به دلیل نبود بودجه کافی، پذیرش بیماران محدود شده است و این یکی از دلایل کاهش رجوع بیماران به بیمارستان امام خمینی(ره) است.
شفقی تصریح کرد: با تغییر تعرفه در بیمارستان، این مجموعه دچار افت درآمدی بسیار زیادی و دچار ورشکستگی سختی شد که استاندار کمک‌ها و پیگیری‌های خوبی انجام دادند اما بهبود این بیمارستان نیازمند نیروی جمعی است.
وی با بیان اینکه راه‌حل این بیمارستان ورود به بخش خصوصی است، تأکید کرد: یکی‌از راه‌حل‌ها برای بهبود این بیمارستان ورود به بخش‌خصوصی است اما به دلیل مشکلات در مالکیت بنیاد شهید و گفته امام جمعه استان، به هیچ وجه امکان تغییر کاربری بیمارستان وجود ندارد.
فرماندار کرج در پایان یادآور شد: هدف تمامی مسئولین کادر درمانی، ارائه خدمات به بهترین شکل است و امیدواریم با گذر زمان، اتفاقات خوبی در این بیمارستان رخ دهد.
انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول