اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نتوانم کمک کنم می‌روم

منوچهری:کمی از هواداران سپیدورد دلخور بودم/با اجازه چند روز در تمرین شرکت نکردم

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بعد از آخرین بازی سپیدرود مقابل پیکان یکسری مسائلی پیش آمد که ناراحت شدم، متأسفانه بعضی از هواداران باعث دلخوری من شدند.

منوچهری:کمی از هواداران سپیدورد دلخور بودم/با اجازه چند روز در تمرین شرکت نکردم

غلامرضا قبادی- امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه فردا به تمرینات تیم سپیدرود اضافه می شوی یا خیر گفت: بله، از فردا به تمرینات تیم سپیدرود اضافه خواهم شد، با توجه به مشکلات شخصی که داشتم از علی کریمی سرمربی تیم چند روز اجازه گرفتم تا به کارهایم برسم. از فردا در تمرینات شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه در مورد اینکه قصد جدایی از تیم سپیدرود را داشته یا خیر، گفت: بعد از آخرین بازی سپیدرود مقابل پیکان  یکسری مسائلی پیش آمد که ناراحت شدم، متأسفانه بعضی از هواداران باعث دلخوری من شدند و کمی از دست آنها ناراحت بودم که پس از صحبت‌هایی که  انجام دادم احساس کردم که باید به تیم کمک کنم. سپیدرود کمبود بازیکن دارد و کار بسیار سختی است و من وقتی بدانم که نمی‌توانم کمک کنم  می روم ولی در حال حاضر با صحبت‌هایی که انجام دادیم در سپیدرود می‌مانم و سعی می‌کنم با تمام توانم برای تیم بازی کنم.

وی در پایان اظهار داشت: شرایط سپیدرود در هر حال سخت است. کم و کاستی‌های زیادی داریم تا نیم‌فصل باید امتیازات خوبی را جذب کنیم و کارمان سخت است. از زمان حضور علی کریمی ۲۰ درصد پول دریافت کردیم، شرایط مالی ما بهتر شده اما کمبودهایی داریم که کارمان را در ادامه فصل سخت خواهد کرد.ولی ما با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول