اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

در هفته چهارم ليگ دسته اول فوتسال انجام مي‌شود

پذيرايي الماس شهر قم از شهرداري رشت / شاگردان وفايي هنوز نبرده‌اند

نماينده دسته اول فوتسال قم در پي نخستين پيروزي خود در فصل جاري مسابقات ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور اين هفته از شهرداري رشت پذيرايي مي‌كند.

پذيرايي الماس شهر قم از شهرداري رشت / شاگردان وفايي هنوز نبرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 17 تیم در دو گروه 8 و 9 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌ها طبق برنامه سازمان لیگ به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب دو سهمیه صعود از هر گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این دوره از بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم الماس شهر به نمایندگی از قم حضور دارد، تیمی که سهمیه تیم سقوط کرده هیات فوتبال قم از لیگ برتر سال 96 را در اختیار دارد و متشکل از بازیکنان و مربیان بومی به دنبال بازگشت مجدد به لیگ برتر است.

فوتسالیست‌های تیم الماس شهر قم که در گروه 9 تیمی مسابقات این فصل لیگ دسته اول جای دارند، بعد از استراحت در هفته اول رقابت‌ها، نخستین مسابقه خود را در هفته دوم مقابل دیدگان تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال در سالن شهید حیدریان قم برگزار کردند اما برابر هپلکس رضوی مشهد به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

این تیم که امسال با هدایت بازیکن سابق ارم‌کیش قم یعنی بهرام وفایی در لیگ حضور یافته در هفته دوم، نخستین مسابقه خارج از خانه خود را برابر تیم پاس ناجا برگزار کرد اما در پایان این مسابقه با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر شکست خورد تا از دو بازی یک امتیاز اندوخته باشد.

حالا نوبت به چهارمین هفته نیم‌فصل نخست رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رسیده و روز جمعه سیزدهم مهر ماه چند دیدار حساس در شهرهای مختلف ایران به انجام می‌رسد و فوتسالیست‌های تیم الماس شهر قم از ساعت 16 در یک دیدار حساس خانگی میزبان و پذیرای تیم فوتسال شهرداری رشت خواهند بود.

انتهای پیام / 78002*10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول