اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

فارس گزارش می‌دهد

نمایش اقتدار بسیجیان در مصلی زنجان/ بسیجیان پای کارند

اجتماع باشکوه بسیجیان زنجان برگزار و در آن بر اقتدار و حضور بسیجیان برای کار و فعالیت در عرصه‌های مختلف تاکید شد.

 نمایش اقتدار بسیجیان در مصلی زنجان/ بسیجیان پای کارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ امروز دوازدهم مهرماه بار دیگر همایش بزرگی با حضور بسیجیان رقم خورد.

بسیجیان امروز در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند؛ بسیج همواره پاسدار و حافظ انقلاب بوده و همیشه هوشیار و آگاه است.
رزمایش عاشورایی بسیجیان امروز با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی و نماینده ولی فقیه در استان زنجان با حضور جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد.
بسیجیان در این مراسم شعار «ماهمه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»؛ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و با این شعارها بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و پیام اقتدار کشور را به گوش جهانیان به ویژه دشمنان رساندند.

 سردار جهانبخش کرمی در اجتماع باشکوه بسیجیان اظهار کرد: برگزاری این همایش نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در آستانه جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی این رزمایش برگزار شده است، گفت: این همایش نمایش همدلی ملت ایران است و نشان می‌دهد که مردم با یکدیگر همراه هستند.

 وی با اشاره به حضور گردان‌های امام حسین، بیت‌المقدس، امام علی و همچنین گردان فاتحین در مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی با هدف تمرین تاکیتکی گفت: مرحله دوم این رزمایش با هدف اعلام آمادگی برای اجرای فرامین ولی امر مسلمین و همچنین خنثی کردن توطئه‌های دشمن اجرا می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن اشتباه محاسباتی خود را در مورد ایران هر از چند وقت یکبار تکرار می‌کند، افزود: آن‌ها فراموش می‌کنند که طی سال‌های بعد از انقلاب همواره با این نظام دشمنی کرده‌اند که نمونه آشکار آن تحمیل جنگی با میانداری صدام بود که البته در این مدت نظام ما قدرتمند‌تر شده و پیام انقلاب نیز به دنیا صادر شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن با حمایت از اقدامات تروریستی در تلاش ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است،گفت: اما با این حال این اقدامات منجر به عظمت و اقتدار ایران می‌شود همچنان که شاهد هستیم در طول ۴۰ سال قدرت ایران در منطقه و جهان بیشتر و بیشتر شده است.

*همدلی مردم موجب عصبانیت دشمن می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این مراسم با درود به روح بلند امام خمینی (ره) اظهار کرد: امروز شاهد 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم؛ انقلابی که در این مدت به اقتدار جهانی رسیده است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی با قدرت در جهان می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه امروز با راهبری و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری شاهد ایستادگی و مقاومت کشور در منطقه هستیم، تصریح کرد: برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان از نشانه‌های همین اقتدار است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به حضور نیروهای نظامی دشمن در منطقه اشاره کرد و افزود: دشمن و استکبار جهانی با حضور نظامی در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و افغانستان به دنبال اهداف خود است، غافل از اینکه کاری پیش نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز ملت ایران با پیروی از رهبری و همدلی، پاسدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمن باید بداند که با این فتنه‌ها کاری از پیش نخواهد برد؛ چرا که همین همدلی و همراهی موجب ماندگاری نظام و انقلاب شده است.

وی ضمن تقدیر از برگزاری رزمایش عاشورایی بسیجیان در سراسر کشور گفت: عامل اصلی در موفقیت‌های ملت ایران اتحاد و همدلی میان مردم و مسؤولان بوده و این موضوع عصبانیت دشمن را در پی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه اقتدار امروز بسیج پیام اقتدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد، گفت: دشمن باید بداند که کشور امروز در اوج اقتدار قرار دارد و نمود این قدرت در منطقه نقش تعیین کننده دارد؛ چرا که مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و افغانستان از حضور مردم الگوبرداری می‌کنند.
وی در ادامه یکی دیگر از نمودهای اقتدار کشور را حمله موشکی سپاه عنوان کرد و افزود: شلیک موشک‌های دور برد سپاه پیام روشن و دقیقی برای دشمنان داشت و آنها نیز این پیام را گرفتند.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به حضور باشکوه مردم در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) گفت: این رزمایش پیام همدلی برای جهانیان دارد و در واقع عوامل موجبه انقلاب همان عوامل ادامه انقلاب است که همه پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کنند تا این حرکت ان‌شاءالله مقدمه‌ای برای حکومت جهانی مولا باشد.

انتهای پیام/ق/گ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول