اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

سردار فضلی:

آمریکا با فشار اقتصادی درصدد ایجاد شکاف بین امت و رهبری است/ بدون وحدت و ولایتمداری نمی‎توانستیم 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) گفت: آمریکا محاصره و فشار اقتصادی و تحریم‎ها را در کشورمان ایجاد کرده و می‎خواهد با عملیات روانی بین امت و امام امت فاصله و شکاف بیندازند.

آمریکا با فشار اقتصادی درصدد ایجاد شکاف بین امت و رهبری است/ بدون وحدت و ولایتمداری نمی‎توانستیم 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان اظهار کرد: مرد، زن، پیر و جوان از تمام اقشار در دفاع از دین خدا از هم سبقت گرفتند و امروز در اجتماع بسیار باشکوه قریب به 700 هزار رزمنده بسیجی در سراسر کشور همزمان با اجتماع باشکوه تهران در محضر مقام معظم رهبری نائب امام زمان (عج) برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب ناب محمدی (ص) با رهبری پیامبرگونه امام راحل و امت امام آغاز شده است، گفت: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‎ها را آغاز کرده است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با بیان اینکه دشمن در روزهای نخست پیروزی انقلاب و در اوایل مجد و شکوه انقلاب دشمنی خود را ظهور و بروز داده است، تأکید کرد: در آن زمان دشمن درصدد اختلاف بین اقوام و مذاهب برای ایجاد شکاف و فاصله بین امت برآمد و ابتدا از گنبدکاووس، تبریز، خوزستان، سیستان و بلوچستان و کردستان آغاز و به تهران رسید.

فضلی تصریح کرد: اگر وحدت، یکدلی و اطاعت محض از امام راحل نبود امروز نمی‎توانستیم چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را در سایه اطاعات از امامین انقلاب جشن بگیریم.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان به میدان آمد و حوادث امنیتی را به ما تحمیل کرده بود، در واقع دشمن به‎دنبال ایجاد اختلاف و ناامنی همه استعداد خود را به کار گرفت تا بین امت و امام امت فاصله و شکاف ایجاد کند که حاصل آن درگیری با معاندین، منافقین و ضدانقلاب بود که در سایه وحدت مردم و قوای مسلح با آنها برخورد انقلابی شد و قریب به 17 هزار شهید تقدیم اسلام شده است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با بیان اینکه ما از آن بحران‎های به ظاهر شکننده عبور کردیم اما همچنان دشمنی‎ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دشمن به‎دنبال ایجاد شکاف و خسارت بیشتری بود، از این رو جنگ را به مردم ایران تحمیل کرد جنگی که تمامی هیمنه مستکبران در کنار عراق به میدان آمد.

فضلی اضافه کرد: با آغاز جنگ تحمیلی ملت ایران در مقابل پیشروی دشمن به میدان آمدند و ارتش مقتدر را حمایت کردند دریادلان و جمعی از پاسداران هم با احساس وظیفه و تکلیف و اطاعت از امام راحل به میدان رفتند، امام راحل نیز فرمودند دیوانه‎ای آمده و سنگی پرتاب کرده و شیشه‎ای شکسته است.

وی گفت: امروز جمعیت بیش از 50 درصد رزمنده‎های دوران دفاع مقدس و شهدا و جانبازان و ایثارگران از دریادلان بسیجی هستند که سهم بزرگی را از آنِ خود کردند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع)  با بیان اینکه امروز در برابر تمام آرمان‎های مستکبران ایستاده‎ایم، افزود: امام راحل در آن روز فرمودند از دشمن اصلی، آمریکایی‎ها غافل نشوید امروز هم مقام معظم رهبری می‎فرمایند از کید و مکر آمریکایی‎ها و هم‎پیمانان آنها غافل نشوید.

فضلی یادآور شد: اگر امروز جبهه مقاومت هویت پیدا کرده به‎واسطه مجاهدت‎های 40 ساله ما به‎ویژه در جنگ تحمیلی است، امروز تجربیات دوران دفاع مقدس در اختیار رزمندگان مقاومت در لبنان، فلطسین، عراق و .. قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی با استفاده از محاصره و فشار اقتصادی و تحریم‎ها در کشورمان مشکلات اقتصادی ایجاد کرده که بخشی از این مشکلات مانند تورم و گرانی واقعی است، در واقع دشمن می‎خواهد با عملیات روانی بین امت و امام امت فاصله و شکاف بیندازند، هوشیار باشید دشمن بین ما و امام ما شکاف و فاصله و اختلاف نیندازند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) وحدت امروز بین شیعه و سنی را دشمن‎شکن دانست و گفت: به فضل خداوند و همت دولتمردان، مجلس شورای اسلامی و تمامی قوا از این مراحل پیش‎رو نیز سربلند عبور می‎کنیم و از خون‎های مقدس شهیدان دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول