اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء:

صلح با آمریکا اشتباه محض است

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: صلح با آمریکا اشتباه محض است و مصالحه با آن نابودی نظام اسلامی را در پی می‌آورد.

صلح با آمریکا اشتباه محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی صفاری پیش از ظهر امروز در اجتماع 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله 2 در شهرکرد با اشاره به حمله همه‌جانبه استکبار به جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته در برهه‌های مختلف، گفت: امروز دشمن همانند جنگ خندق همه احزاب و توان خود را بسیج کرده است تا کمر انقلاب را بشکند.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: در طول این ۴۰ سال به مسؤولان ما ثابت شده است که نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد، اکنون که چهره دشمن کاملا مشخص شده است باید به برخی از افراد که هم‌چنان دم از رابطه با آمریکا می‌زنند گفت که تجربه بس است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تمامی کشورهای مسلمان را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: برخی از کشورها مانند امارات و عربستان تسلیم این فشارها شده‌اند اما بیشتر کشورهای مسلمان از جمله یمن، لبنان و سوریه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

صفاری اضافه کرد: ما در آزمایش الهی قرار داریم و امروز دشمن در صدد است بر ما سلطه پیدا کند، بنابراین باید در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و باید به این نکته توجه کرد که ارتباط با آمریکا ارتباط گرگ و میش است.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با تأکید بر اینکه صلح با آمریکا اشتباه محض است، عنوان کرد: مصالحه با آمریکا نابودی جمهوری اسلامی را در پی دارد.

وی با اشاره به استراتژی دشمن در شرایط مختلف نظام جمهوری اسلامی، گفت: در اوایل انقلاب جمهوری اسلامی انسجام کامل را نداشت و باوجود اینکه نیروهای نظامی ما آمادگی کامل را نداشتند در جنگ تحمیلی بر دشمن پیروز شدند، امروز دشمن در این 40 سال به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و دشمن جرأت حمله نظامی به کشور ما را ندارد و حتی دشمن از قدرت جمهوری اسلامی در عراق، لبنان و افغانستان هراس دارد.

صفاری با اشاره به جنگ روانی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی، افزود: متأُسفانه برخی از عوامل داخلی با دشمن هم‌زبان شده‌اند و سعی می‌کنند با تحریک مردم آن‌ها را به خیابان بکشانند، اما ملت و بسیجیان ما همیشه در صحنه هستند و تحریم و فشارهای اقتصادی نمی‌تواند مردم ما را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کند.

انجام عملیات روانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی عملیات روانی گسترده‌ای را با هدف نابودی جمهوری اسلامی آغاز کرده است، تصریح کرد: دشمن به این موارد دل خوش کرده است و ما باید در این موارد بیانات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهیم و اگر در مسیر درست حرکت کنیم دشمن شکست می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه قوه‌قضاییه، دولت و مجلس بایستی در شرایط گوناگون گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند، خاطرنشان کرد: این مسئله از توقعات مردم است که باید توسط مسؤولان جامه عمل پوشانده شود، زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایتگر کشتی انقلاب اسلامی است.

صفاری اضافه کرد: امروز رانت‌خواری و احتکار حاصل تفکر سرمایه‌داری و غربگرایی برخی از مسؤولان است و باید به این افراد گفت انقلاب اسلامی مدیون مردم است و ما باید به‌جای اجرای تفکرات غربی، از فرهنگ اسلامی پیروی کنیم تا جلوی سودجویی برخی افراد گرفته شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول