اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

صوفی در گفت‌و‌گو با فارس:

روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند/حمایت باید دوطرفه باشد

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند، گفت:‌حمایت باید دوطرفه باشد، نمی‌توان فقط یکطرفه از دولت حمایت کرد.

روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند/حمایت باید دوطرفه باشد

علی صوفی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور در دیدار جمعی از فعالان اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان همراهی مورد انتظار را با دولت نداشته‌اند، اظهار داشت: حمایت باید دوطرفه باشد، نمی‌توان فقط یکطرفه از دولت حمایت کرد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان انتظاراتی از رئیس‌جمهور داشتند که آن انتظارات برآورده نشد و همین باعث شد که اصلاح‌طلبان رغبتی برای حمایت همچون زمان انتخابات و دور اول ریاست جمهوری آقای روحانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند، گفت: طبیعی بود که اصلاح‌طلبان از دولت انتقاد کنند چرا که عملکرد دولت هر روز ضعیف‌تر شده و ارتباط با مردم نیز قطع شده بود.

*«ناکارآمدی خودخواسته» در دولت ایجاد شده بود

وزیر دولت اصلاحات تاکید کرد:‌ یک نوع «ناکارآمدی خودخواسته» در دولت ایجاد شده بود و به تعبیری دولت تعطیل بود و همین باعث شده بود که اصلاح‌طلبان حمایت لازم را از دولت آقای روحانی نداشته باشند.

 یک نوع «ناکارآمدی خودخواسته» در دولت ایجاد شده بود و به تعبیری دولت تعطیل بود و همین باعث شده بود که اصلاح‌طلبان حمایت لازم را از دولت آقای روحانی نداشته باشند.

 

*اصلاح‌طلبان معتقدند که روحانی به آنها پشت کرده است/نشست اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور اقدام مثبتی است

صوفی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان معتقد بودند که آقای روحانی به آنها پشت کرده است، گفت: اینکه امروز نشست اصلاح‌طلبان با آقای روحانی برگزار شد اقدام مثبتی است و البته باید خیلی زودتر از اینها برگزار می‌شد و بین دولت و جامعه رای آن مونولوگ به دیالوگ تبدیل می‌شد.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد هیچ وقت از عقبه رای خود جدا نشد، گفت: آقای احمدی‌نژاد علیرغم همه ضعف‌هایی که داشت همواره بر حامیان خود توجه داشت و ما از آقای روحانی این ویژگی را ندیدیم.

 رفتار روحانی با اصلاح‌طلبان مثل کارمندی بود که وقت اداری‌اش تمام شده و دیگر کاری با مجموعه ندارد.

به گفته صوفی رفتار روحانی با اصلاح‌طلبان مثل کارمندی بود که وقت اداری‌اش تمام شده و دیگر کاری با مجموعه ندارد.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات ضمن انتقاد از سوءمدیریت دولت در وضعیت کشور،‌ گفت: مسائل و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به گونه‌ای شده بود که همه فکر می‌کردند که کشور، دولت ندارد.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: مردم تا چند روز پیش احساس می‌کردند که به جریانی بدخواه و غارتگر دچار شده است و همین مسئله امنیت روانی مردم را مخدوش کرده بود.

صوفی در پایان تاکید کرد:‌ خواسته اصلی اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور این است که به وضعیت معیشتی مردم و کشور توجه ویژه داشته باشد و برای حل مشکلات اهتمام جدی ببخشد.

گفتنی است جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور در حالی برگزار شد که برخی چهره‌های شاخص از جمله غلامحسین کرباسچی و الیاس حضرتی، از غایبان این جلسه بودند.

علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملّت که از حاضران در جلسه بود، در توئیتی با اشاره به دیدار روز گذشته نوشت: آقای روحانی از اصلاح‌طلبان مجلس گلایه کرد که در حمایت مورد انتظار او از دولت، کم گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول