اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

امام جمعه کرج:

اقتدار ایران نباید خدشه‌دار شود/FATF امنیت سیاسی و اجتماعی ایران را از بین می‌برد

امام‌جمعه کرج گفت: اکنون یکی از قراردادهایی که امنیت سیاسی و اجتماعی ایران را از بین می‌برد، FATF است که آقایان وکیل در مجلس باید توجه کنند خواسته‌های مردم مطالبه شود تا در این رابطه دچار مشکل نشویم.

اقتدار ایران نباید خدشه‌دار شود/FATF امنیت سیاسی و اجتماعی ایران را از بین می‌برد

به گزارش گروه سیاسى خبرگزارى فارس در کرج، آیت‌الله محمدمهدى حسینى‌همدانى در خطبه‌هاى این هفته نماز جمعه کرج، گفت: وجود امنیت در کشور یک مسئله مهم است که اقتدار و پیشرفت کشور در گرو برقراری آن می باشد.

وی وجود و عملکرد نیروی انتظامی را ضامن امنیت در کشور دانست و اظهار کرد: فعالیت این بخش زحمتکش جامعه در استان البرز نیز مانند سراسر کشور، مطلوب و قابل تقدیر است.

امام جمعه کرج ادامه داد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با وظیفه شناسی ها و رشادت‌های نیروی انتظامی و دیگر نیروهای جان برکف نظام محقق شده است و شکی در این وجود ندارد که ارتباط مستقیم مردم و حافظان امنیت با یکدیگر موجب تقویت اعتماد طرفین و کاهش معضلات جامعه خواهد شد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم حمایت‌های مردمی از نیروی انتظامی در سراسر میهن اسلامی، میتواند دسیسه چینی بزهکاران اجتماعی و دشمنان اقتدار ملی را  خنثی نموده و توانایی‌های داخلی ما را افزایش دهد.

وی گفت: استفاده از ابزارهای پیشرفته نظامی و آموزش صحیح نیروهای انتظامی، در کنار حفظ هوشیاری مردم برای مبارزه با توطئه گرانی که با انتشار مطالب کذب در فضای‌مجازی، پلیس را مورد هجمه قرار می دهند، بر اقتدار این بخش مهم جامعه خواهد افزود.

خطیب نماز جمعه کرج سخنرانی جامع مقام معظم رهبری در میان بسیجیان را عزت آفرین خواند و اظهار کرد: رزمایش و سخنرانی روز گذشته رهبری انقلاب در میان بسیجیان، یاد آور سخنرانی سال ١٣٦٥ ایشان در همان مکان بود و عزت و شکوه و انسجام همیشگی کشور را یادآوری کرد.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه اکنون یکی از قراردادهایی که امنیت سیاسی و اجتماعی ایران را از بین می‌برد، FATF است گفت: آقایان وکیل در مجلس باید توجه کنند خواسته‌های مردم مطالبه شود و در این رابطه دچار مشکل نشویم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان کرد: امروز مردم ایران متوجه رجزخوانی های آمریکا شده‌اند ولی متأسفانه هنوز عده ای احمق سیاسی وجود دارند که توانایی های ملی ایران را باور ندارند و ما باید به آنان تفهیم کنیم که در چه جایگاهی قرار داریم.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه نیروی دفاعی کشور اکنون بسیار قدرتمند است، اظهار کرد: ایران بعد از آمریکا و روسیه برای دفاع از تمامیت ارضی خود دارای موشک‌هایی پر اهمیت و چشم‌گیر است و دشمن در صورت کوچکترین خطا مجازات خواهد شد.

حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم با بهره‌گیری از نیروهای جوان به تقویت مسیر توسعه کشور کمک کنند تا همچنان شاهد تأثیرگذاری بیشتر ایران در جهان باشیم.

وی به مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) کرج اشاره کرد و گفت: بیش‌از دو سال است که برای بهبود وضعیت پرسنل این بیمارستان تذکرات لازم را ارائه کرده ایم ولی باز هم حواشی ادامه دارد و بدخواهان در فضای مجازی از این مشکلات، در حال سوءاستفاده هستند.

امام جمعه کرج در پایان افزود: برای رفع مشکلات این بیمارستان نیاز به هزینه هنگفتی نیست لذا از مسئولان مربوطه خواهشمندیم هرچه سریعتر شرایط را بهبود بخشند.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول