اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

کاهش تعرفه گمرکی تایر و آزادسازی تایرهای موجود در گمرک زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نگرانی‌های به وجود آمده درباره تامین تایر خودروهای سنگین گفت: در این زمینه نسبت به کاهش تعرفه گمرکی تایرها و آزادسازی تایرهای موجود در گمرک و اموال تملیکی اقدام شده است.

کاهش تعرفه گمرکی تایر و  آزادسازی تایرهای موجود در گمرک زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی اصناف و سوء استفاده‌های احتمالی در این حوزه بازدیدهای مستمری از سوی تیم بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و نجارت استان زنجان با بیان اینکه طبق آمار در 6 ماهه نخست امسال 24 هزار بازرسی از اصناف استان صورت گرفته است، گفت: البته بازرسی‌ها در سه ماهه دوم سال تشدید شده و آمار آن 13 هزار مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در نیمه نخست امسال یک هزار و 348 فقره بوده است، اضافه کرد: البته در سه ماهه دوم سال به علت حساسیت وضعیت بازار پرونده‌های متشکله 57 درصد رشد داشته است.

فغفوری همچنین تعداد شکایات مردمی واصله در نیمه نخست امسال را یک هزار و 147 مورد اعلام کرد و گفت: البته در سه ماهه دوم سال تعداد شکایات 114 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه به وضعیت کنونی بازار و خرید مازاد بر نیاز از سوی مردم اشاره کرد و افزود: آنچه مسلم و مشهود است، عدم اطمینان مردم به وضعیت موجود، موجب ایجاد قیمت حبابی در برخی کالاها شده است.

وی با اشاره به افزایش ملموس قیمت کالاهای مورد نیاز مردم گفت: بنده به عنوان یک شهروند در جریان افزایش قیمت‌ها قرار دارم، هرچند که تلاش داریم فشار از این ناحیه بر مردم کم شده و وضعیت بهبود پیدا کند.

فغفوری با اشاره به نگرانی‌های به وجود آمده درباره تامین تایر خودروهای سنگین گفت: در این زمینه نسبت به کاهش تعرفه گمرکی تایرها و آزادسازی تایرهای موجود در گمرک و اموال تملیکی اقدام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: علاوه بر این در نیمه دوم سال اقدامات مربوط در راستای ثبت سفارش‌های جدید در حال انجام است که قطعا این کار به حل مشکلات خودروهای حمل کالا و خودروهای سنگین کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول