اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

امام جمعه بسطام:

رزمایش بسیجیان اقتدار لشکر اسلام را به رخ جبهه کفر کشید

امام جمعه بسطام گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج نمایش قدرت نظام اسلامی بود و شکوه لشکر اسلام برابر جبهه کفر را نشان داد.

رزمایش بسیجیان اقتدار لشکر اسلام را به رخ جبهه کفر کشید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج اظهار کرد: استکبار جهانی با هدف تخریب نظام جمهوری اسلامی جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در جبهه کفر مقابل جبهه حق اسلام ناب، تشیع و نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی ایران است، ایستاد.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه دشمنان در این دوران مثل گذشته با در دست داشتن امپراطوری رسانه‌ای علیه اسلام مانور می‌دهند و شعار می‌دهند، تصریح کرد: آنها اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی به راه انداخته‌اند و می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را ضعیف جلوه دهند.

رضوی‌نسب با تأکید بر اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان سپاهیان محمد رسول الله (ص) نمایش لشکر اسلام برابر جبهه کفر است، اضافه کرد: این رزمایش مانور بسیار عالی در این زمان است.

وی تأکید کرد: این رزمایش اقتدار سپاه اسلام را نشان می‌دهد که نه تنها مأیوس نشده‌اند؛ بلکه با قدرت و قوت مضاعف مقابل جهان کفر ایستاده‌اند.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی داین شرایط سخت با وجود تبلیغات وسیع دشمن علیه جهان اسلام و تشیع و خاصه نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است، اظهار کرد: قطعأ برگزاری این رزمایش در جهان تأثیرگذار است و اقتدار ایران اسلامی و جهان تشیع را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول