اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخوندی:

عملیات ساخت بزرگ‌ترین تونل کشور بدون هیچ مشکلی اجرایی شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات ساخت تونل البرز، به عنوان بزرگ‌ترین تونل کشور در آزادراه تهران - شمال بدون هیچ مشکل و انحرافی به طول 6 هزار و 400 متر اجرایی شد.

عملیات ساخت بزرگ‌ترین تونل کشور بدون هیچ مشکلی اجرایی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج، عباس آخوندی پیش‌از ظهر امروز در جریان بازدید از قسمت شرقی تونل البرز واقع در آزادراه تهران –شمال در جمع خبرنگاران گفت: قطعه دوم این پروژه از سال گذشته آغاز شده است و از 22 کیلومتر طول مسیر تونل، بیش‌از 13 کیلومتر آن، احداث شده است.

وی تصریح کرد: ساخت بزرگترین تونل کشور به نام تونل البرز، با طول مسیر 6 هزار و 400 متر اکنون به مرحله  اجرایی رسیده و عملیات دو طرف تونل نیز با طول سه هزار متر بدون انحراف در حال انجام است.

وزیر راه با بیان اینکه سقف و کناره‌های این تونل نیز بدون کوچکترین مشکلی احداث شده است، بیان کرد: این پروژه یک رکورد بالا و افتخاری برای جامعه مهندسین کشور است.

آخوندی از اجرای پنج هزار متر از لاینینگ تونل خبر داد و اظهار کرد: با بهره‌گیری از قطعه یک این پروژه، تردد و عبور و مرور برای مسافران تسهیل خواهد شد و قطعه دوم نیز بلافاصله به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه یک کار مهندسی فاخر در کشور است و در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول