اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

سقوط از ارتفاع مهم‌ترین عامل صدمه به کارگران/ شرایط برخی از کارگاه‌ها ناایمن است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سقوط از ارتفاع و لغزیدن در کارگاه‌ها با 40 درصد بیش‌ترین آمار حوادث ناشی از کار را در بر می‌گیرد.

سقوط از ارتفاع مهم‌ترین عامل صدمه به کارگران/ شرایط برخی از کارگاه‌ها ناایمن است

حفیظ‌الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به آمار حوادث کار در استان، گفت: سقوط از ارتفاع و لغزیدن در کارگاه‌ها با 40 درصد بیش‌ترین آمار حوادث ناشی از کار را در بر می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حوادث ناشی از سقوط کارگران در 6 ماه ابتدایی سال‌جاری افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: این عامل در مدت مشابه سال گذشته 38 درصد از عوامل حوادث را به خود اختصاص داده بود.

وی ادامه داد: گیرکردن اعضای بدن در بین دستگاه و ماشین‌آلات، سوختگی، برق گرفتگی و برخورد با ماشین آلات در رده‌های بعدی آمار حوادث کار در چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت نکردن کارفرمایان بر کارگاه‌ها، رعایت نکردن اصول ایمنی توسط کارگران و شرایط ناامین برخی از کارگاه‌ها را از دلایل وقوع حوادث است که در همین راستا و جهت جلوگیری از حوادث کار برای 90 مسؤول ایمنی در کارگاه‌ها گواهی صلاحیت ایمنی صادر شود.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول