اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌برداری از خط آهن میانه- باسمنج سال آینده/پیش بینی پل یک کیلومتری خط آهن باسمنج تا ائل‌گلی

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:: امیدواریم با دریافت این اعتبار و تامین ورق‌های مورد نیاز، تا سال آینده خط آهن میانه تا باسمنج آماده بهره‌برداری شود.

بهره‌برداری از خط آهن میانه- باسمنج سال آینده/پیش بینی پل یک کیلومتری  خط آهن باسمنج تا ائل‌گلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن تبریز-میانه در محور بستان‌آباد به تبریز با اشاره به اتمام عملیات اجرایی این پروژه در مسیر میانه تا بستان‌آباد، اظهار داشت: در حال حاضر ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد نیز حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای سرعت بخشیدن به اجرای آن پیگیر تزریق اعتبار مورد نیاز هستیم.

وی افزود: خوشبختانه عملیات زیرسازی در محور بستان‌آباد تا باسمنج به طول 29 کیلومتر نیز انجام شده و پیمانکاران با تجهیزات کامل در حال اجرای پروژه هستند.

خدابخش با اشاره به وجود پنج پل در مسیر این پروژه، یادآور شد: در حال حاضر به منظور تامین ورق برای احداث این پل‌ها حدود 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سفر آقای نوبخت معاون رئیس جمهور به تبریز دستور لازم صادر شد و در این زمینه پیگیر جذب اعتبار هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: امیدواریم با دریافت این اعتبار و تامین ورق‌های مورد نیاز، تا سال آینده خط آهن میانه تا باسمنج  آماده بهره‌برداری شود.

خدابخش با بیان اینکه امسال بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه جذب شده است، گفت: با توجه به تخصیص اعتبار بیش از 83 درصد فعلاً نگران بودجه اجرایی نیستیم.

وی ادامه داد: از باسمنج تا ائل‌گلی نیز یک پل به طول یک کیلومتر پیش‌بینی شده است که برای احداث این پل اعتبار زیادی نیاز است و ما در حال حاضر برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه تا باسمنج تمرکز کرده‌ایم.

انتهای پیام/60001/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول