اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است

ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی لشکر 30 گرگان، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی امروز در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ گرگان ضمن تاکید بر اصل ۱۴۳ قانون اساسی مبنی بر ماموریت ارتش بر پاسداری از تمامیت ارضی و حفظ جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش سازمان بزرگ و دارای ماموریت بزرگ، فرماندهان و نیروهای بزرگی است که این مهم در قانون اساسی تاکید شده و این را در هشت سال دفاع مقدس به اثبات رسانید.

وی تصریح کرد: امروز ارتش با داشتن مولفه‌هایی، توان رزمی بالا، آمادگی رزمی، مهارت‌افزایی و ارتقا توان معنوی توانست در دو جنگ جهانی بزرگ، هشت سال دفاع مقدس که ۴۷ کشور جهان حضور داشتن و تحرکات اخیر و جنگ منطقه با حمایت کشورهای مختلف شکل گرفت، ارتش با وحدت، صلابت، همدلی، در کنار سایر نیروهای مسلح توانست اقتدار و  عزتش را رخ جهانیان بکشد.
نماینده ولی فقیه در ارتش با مقدس شمردن لباس ارتشی افزود: این موضوع به قدری ارزشمند و والاست که مقام معظم رهبری فرمایش کردن «اگر لباس روحانی تنم نبود، لباس ارتشی تنم می‌کردم» پس ارتش ما ارتش ولایی، ارتش خدایی و قابل احترام برای مردم و کشور است و این افتخار بزرگی برای ارتشیان است.
در پایان این دیدار، رئیس سازمان در جمع بازنشستگان عقیدتی سیاسی و خانواده‌ها کارکنان، پیشکسوتان را گنجینه فاخر در ارتش و جامعه و خانواده‌ها رو ستون، اصلی و سلامت جامعه دانست.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول