اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

به صورت نمادین

پیام مهر در مدارس زنجان قرائت شد

پیام مهر به صورت نمادین در مدارس زنجان قرائت شد.

پیام مهر در مدارس زنجان قرائت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز پیام مهر به صورت نمادین در مدارس زنجان قرائت شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم نمادین قرائت پیام مهر که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد؛ اظهار کرد: در جامعه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به عنوان حافظان تربیت و حافظان امنیت شناخته می‌شوند.

مریم رشتچی با اشاره به اقدامات خوب نیروی انتظامی در حوزه آموزش فراگیر و عمومی عنوان کرد: این آموزش‌ها به ویژه در حوزه فضای مجازی و آسیب‌های آن بسیار مطلوب بوده است.

وی با اشاره به ایجاد امنیت روانی در جامعه توسط نیروی انتظامی بیان کرد: این دستگاه همکاری خوبی با سایر ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش دارد.

رشتچی با اشاره به اینکه خانواده‌ها در بحث امنیت و انضباط بسیار موثر هستند؛ بیان کرد: نیروی انتظامی نیز با پیشرفت‌ها و فناوری‌های روز به عنوان بازوان توانمند آموزش و فرهنگ فعالیت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تا زمانی مدارس آرام و موفق خواهیم داشت که نیروی انتظامی مقتدری داشته باشیم؛ عنوان کرد: این مهم در جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تنها در تامین امنیت فعال نیست؛ گفت: این دستگاه در زمینه فرهنگی نیز فعالیت داشته و امیدواریم متولیان نظم و امنیت و فرهنگ در جامعه همچون سالیان گذشته در کنار آموزش و پرورش باشند تا مهری پر از مهر را در مدارس داشته باشیم.

 

*سه مؤلفه در تربیت دانش‌آموزان مؤثر است

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم و رشادت‌های آنان برای حفظ آرامش و آسایش کشور اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور بوده و ما در حال تربیت مادران نسل آینده هستیم.

سردار علی آزادی با اشاره به اهمیت علم‌آموزی برای دانش‌آموزان نسل آینده تصریح کرد: اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که قرآن کریم نیز در آیات متعددی به این موضوع تأکید کرده و بین افراد علم آموز و سایرین تفاوت قائل شده است.

وی با اشاره به اینکه آنان که همراه با علم؛ شناخت و بصیرت دارند بهتر می‌توانند به مردم خدمت کنند؛ گفت: سه مؤلفه تاثیرگذار خانواده؛ مدرسه و جامعه در تربیت افراد تاثیرگذار هستند.

سردار آزادی خطاب به دانش‌آموزان به رعایت احترام به پدر و مادر؛ بزرگان و در وهله بعدی معلمان تاکید کرد و افزود: ارزش و جایگاه فردی که انسان از آن چیزی یاد می‌گیرد بسیار بالا و زیاد است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه افراد در مرحله بعدی باید در جامعه با مردم با احترام رفتار کرده و تابع قوانین باشند؛ عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید رعایت شود.

وی بر لزوم همراهی علم و ایمان تاکید کرد و گفت: اگر این دو با هم همراه نباشد در خدمت شیطان است برای نمونه شهید شهریاری شهید هسته‌ای استان زنجان بود که علم را در خدمت پیشرفت کشور قرار داد.

سردار آزادی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در برقراری نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد: وقتی می‌بینید قانون راهنمایی و رانندگی توسط پدر یا اعضای خانواده رعایت نمی‌شود می‌توانید تذکر دهید و قانون را در جامعه نهادینه کنیم تا بتوانیم با وحدت و انسجام موفق شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه وقتی انسجام داشته باشیم دشمن نمی‌تواند چشم طمع به ما داشته باشد؛ تاکید کرد: امیدواریم ما را کمک کنید تا در حفظ امنیت به ویژه امنیت اجتماعی که خیلی در جامعه بسیار موثر است؛ ما را یاری کنند.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول