اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

استاندار قم عنوان کرد

ناکامی دشمنان از رسیدن به اهداف پلید در قم

استاندار قم با بیان اینکه دشمنان تاکنون نتوانسته در شهر مقدس قم به اهداف خود برسد، گفت: ما همچنان فعالیت‌های مورد نیاز را در حوزه‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی دنبال می‌کنیم تا مانع تحقق اهداف دشمن شویم.

ناکامی دشمنان از رسیدن به اهداف پلید در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی اربعین استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی در استان قم و کارگروه‌های زیر مجموعه این ستاد تشکیل شده است که کارهای مورد نیاز را دنبال خواهند کرد.

وی با اشاره به استقرار موکب‌های ایرانی در عراق عنوان کرد: بخشی از توان خود را برای میزبانی از زائران در استان قم بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم به شیوه مطلوب از زائران ایرانی  و به ویژه زائران خارجی میزبانی کنیم که با توجه به تغییرات ساختاری سیاسی در پاکستان و برخی مباحث دیگر شاهد حضور گسترده‌تر زائران خارجی در قم خواهیم بود.

استاندار قم از تلاش‌های سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در راستای استقبال از زائران خارجی استان قم یاد کرد و گفت: ‌با همکاری‌های سال گذشته آبرومندانه توانستیم از زائران خارجی میزبانی کنیم و امسال نیز با توجه به مباحث امنیتی، پیش‌بینی می‌شود که به شیوه مطلوب‌تر از زائران خارجی میزبانی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تاکنون نتوانسته در شهر مقدس قم به اهداف خود برسد، عنوان کرد: ما همچنان فعالیت‌های مورد نیاز را در حوزه‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی دنبال می‌کنیم تا مانع تحقق اهداف دشمن شویم.

انتهای پیام/78023*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول