اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

سخنگوی مجمع جهانی حضرت رقیه (س) زنجان:

سفره 100 متری حضرت رقیه (س) در زنجان پهن می‌شود

سخنگوی مجمع جهانی حضرت رقیه (س) زنجان گفت: امسال همزمان با نخستین جمعه ماه صفر ششمین سفره جهانی حضرت رقیه(س) در بیش از 350 نقطه ایران و جهان از جمله زنجان پهن می‌شود.

سفره 100 متری حضرت رقیه (س) در زنجان پهن می‌شود

سعید نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال همزمان با نخستین جمعه ماه صفر ششمین سفره جهانی حضرت رقیه(س) در بیش از 350 نقطه ایران و جهان پهن می‌شود و در زنجان نیز برای سومین سال متوالی این سفره پهن می‌شود.

سخنگوی مجمع جهانی حضرت رقیه (س) زنجان با بیان اینکه این سفره در مسجد رقیه (س) پهن می‌شود، تصریح کرد: این سفره جهانی حضرت رقیه (س) در ایران در مشهد حرم مطهر امام رضا (ع)، قم حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در شیراز در جوار حرم حضرت شاهچراغ (ع) و در  تهران در جوار امامزاده صالح (ع) و در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سفره جهانی حضرت رقیه (س) در زنجان، جمعه این هفته در ساعات 13 تا 17 پهن می‌شود، اضافه کرد: سال‌های قبل استقبال خوبی از این برنامه شد و بیش از 12 هزار نفر در آن حضور داشتند که پیش‌یینی این است که امسال 15 هزار نفر در این برنامه حضور پیدا کنند که در قالب آن 200 خادم فعالیت خواهند کرد.

نوری با بیان اینکه این سفره امسال به اندازه 100 متر پهن می‌شود، تصریح کرد: همچنین از برنامه‌های جانبی سفره حضرت رقیه (س) اهدای 500 هدیه به دختران است.

سخنگوی مجمع جهانی حضرت رقیه (س) زنجان همچنین از اجرای برنامه خطبه‌خوانی توسط یک دختر چهارساله خبر داد و اضافه کرد: سخنران مراسم دکتر دیرباز بوده و از مادحان کشوری نیز برای مرثیه‌سرایی دعوت شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه با همکاری سپاه استان، شهرداری، شورای شهر و ارگان‌های ذیربط اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول