اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

مدیرعامل آبفا کردستان

برگزاری جشنواره فراگیری «نخستین واژه» در 10 مدرسه کردستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان از برگزاری جشنواره فراگیری «نخستین واژه» در 10 مدرسه استان خبر داد.

برگزاری جشنواره فراگیری «نخستین واژه» در 10 مدرسه کردستان

محمد حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دهمین جشنواره فراگیری "نخستین واژه" ویژه دانش‌آموزان استان با مشارکت شرکت آبفا و اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره فراگیری نخستین واژه روز شنبه نوزدهم آبان ماه در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزارش این جشنواره آموزش مدیریت مصرف آب و روش‌های بهینه مصرف و نیز افزایش میزان شناخت دانش‌آموزان از وضعیت منابع آب کشور است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان عنوان کرد: در این راستا در جشنواره مذکور، توزیع بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان و همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی میان اولیا و مربیان در خصوص اهداف جشنواره هم برگزار می‌شود.

محمدی بیان کرد: جشنواره نخستین واژه در ۱۰ مدرسه و ۱۰ شهر مراکز شهرستان استان کردستان با حضور دانش‌آموزان و والدین آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: دلیل نامگذاری جشنواره با عنوان نخستین واژه قرارگیری دو حرف " آ" و "ب" در ابتدای حروف الفبا است که آب را به عنوان اولین کلمه که مایه حیات انسان است، می‌سازد.

وی در پایان یادآو شد: این جشنواره به روال سال‌های گذشته قرار است با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌‌های مختلف شهرستانی، امور آب و فاضلاب شهری، شهرداری‌ها و اعضای شوراهای شهر و اولیا و مربیان دانش‌آموزان به صورت همزمان برگزار شود.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول