اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

عملکرد مخابرات در اجرای فیبر نوری رضایت‌بخش نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مخابرات در اجرای فیبر نوری و توسعه اینترنت گفت: زیرساخت‌های شبکه اینترنت رضایت‌بخش نبوده و نیازمند تلاش بیشتر برای رفع کاستی‌ها است.

عملکرد مخابرات در اجرای فیبر نوری رضایت‌بخش نیست

حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره ارزیابی از اجرای پروژه فیبر نوری و پوشش شبکه در گیلان اظهار کرد: اجرای فیبر نوری در شهرستان بندرانزلی و به‌تبع آن در استان مجموعاً خوب کارشده اما تا جلب رضایت همه‌جانبه فاصله‌داریم.

وی بر لزوم ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در بخش فیبر نوری و پوشش شبکه‌ای تأکید کرد و افزود: سمت‌وسوهایی در پیش‌گرفته در مخابرات موجب شده تا سرمایه‌گذاری‌ها در بخش فیبر نوری و افزایش کمی و کیفی پوشش شبکه اینترنت کاهش پیدا کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در اجرای فیبر نوری و افزایش زیرساخت‌های شبکه سیاست‌های انقباضی را در پیش‌گرفته گفت: کوچک کردن مجموعه مخابرات در پی سیاست‌های انقباضی و منتج شدن به تعدیل نیروها از ضعف‌های کنونی در مخابرات بوده و یک ضعف است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مخابرات پس از واگذاری دچار ضعف‌های اساسی شده تصریح کرد: سرمایه‌گذاری نکردن در زیرساخت‌ها توسط مخابرات در پی اقساطی که باید این شرکت پس از واگذاری و خرید پرداخت می‌کرد موجب شده تا عملکرد آن رضایت‌بخش نباشد.

خسته بند با بیان اینکه عدم توسعه مخابرات و زیرساخت‌های آن موجب اختلالاتی در بخش شبکه اینترنت شده گفت: مجموعاً در توسعه اینترنت ضعف‌هایی وجود دارد که نمی‌تواند رضایت مردم را جلب کند و این کاستی‌ها نیازمند تلاش بیشتر دستگاه‌های متولی است.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول