اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

گزارش فارس از معارفه مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سمنان

فرزند شهید جایگزین مرد جبهه‌ها/ 400 عنوان برنامه برای 40 سالگی انقلاب

آیین معارفه مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان امروز صحنه همدلی و همراهی بزرگان انقلاب و جوانان انقلابی بود؛ در این مراسم، فرزند شهیدی برای خدمت در سنگر مرد جبهه‌ها معرفی شد.

فرزند شهید جایگزین مرد جبهه‌ها/ 400 عنوان برنامه برای 40 سالگی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر شنبه، 21 مهرماه، در آیینی مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان معرفی شد.

در این آیین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤول امور روحانیون سپاه، فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی به‌عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان معرفی شد.

در این مراسم، همچنین از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری در این مسؤولیت قدردانی شد.

آبروی رزمندگان تیپ 12 قائم حفظ شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: آبروی رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان که در دوران دفاع مقدس خوب درخشیدند، امروز باید حفظ شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی تصریح کرد: برجسته‌ترین نیروهای سنگرنشین انقلاب اسلامی، از اعضای تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان بودند و باید همواره راه و روش و منش آنها را ادامه داد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام قندهاری بیش از 60 ماه توفیق حضور در جبهه داشته است، گفت: او تجسم یک انقلابی واقعی، ولایتمدار و مؤمن است و زحماتش در استان‌ها و سمت‌های مختلف باید مورد قدردانی قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به روحیه جوانی، توان و قدرت ادامه مسیر در مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان اظهار کرد: برجسته‌ترین ویژگی حجت‌الاسلام حسینی‌دیباجی، فرزند شهید بودن است و هیچ افتخار و مدالی در این دنیا بالاتر از شهادت وجود ندارد.

حاجی‌صادقی به سوابقی همچون فعالیت در بسیج طلاب، دفاتر نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها، تیپ حفاظت ولی امر (عج) و ... در کارنامه حجت‌الاسلام حسینی‌دیباجی اشاره کرد و گفت: او به‌خوبی می‌تواند از عهده مسؤولیت جدید نیز برآید.

قندهاری؛ هم‌سنگر شهیدان و هم‌رزم دلاورمردان

سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این نشست گفت: حجت‌الاسلام قندهاری هم‌سنگر شهیدان و هم‌رزم دلاورمردان استان سمنان در دوران دفاع مقدس و به معنای واقعی کلمه، مجاهد فی سبیل الله است.

وی تصریح کرد: او انقلابی پرحرارتی بوده و شخصیت و روحیه بالایی در عرصه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس و پس از آن داشته است و تا امروز نیز در عرصه‌های مختلف انقلابی درخشیده و باید از زحماتش قدردانی کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: دغدغه‌مندی‌های حجت‌الاسلام قندهاری همواره برای مسؤولان سپاه جالب و محرز بوده است و او در موضوعات مربوط به انقلاب دغدغه‌مندی خاصی داشت که امروز باید این دغدغه‌ها را الهی، مقدس، ارزشمند و انقلابی دانست.

وی تصریح کرد: همدلی و همراهی خوبی در دوران حضور حجت‌الاسلام قندهاری در سپاه استان سمنان شکل گرفت و حضور جدی و انقلابی او در صحنه سبب اجرای بسیاری از برنامه‌ها به شکل مطلوبی شد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان اقدامات ارزشمندی در قالب قرارگاهی انجام خواهد شد، گفت: 400 عنوان برنامه در استان سمنان برای این ایام پیش‌بینی شده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: 40 عنوان برنامه محوری از 40 روز مانده به 22 بهمن در استان سمنان اجرایی خواهد شد و در آن بسیجیان، پاسداران، رزمندگان و عموم مردم استان سمنان یاد و خاطره روزهای انقلاب را گرامی می‌دارند.

انقلاب اسلامی، بی‌نظیر در دنیا

حجت‌الاسلام غلام‌رضا قندهاری، مسؤول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی بی‌نظیر برای براندازی رژیم طاغوت مورد حمایت استکبار جهانی بود و بعد از آن، دنبال سروسامان دادن به وضع کشور بودیم تا کشور را آباد کنیم و بسازیم و الگویی برای جهان بشریت شویم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی که از ملت ایران و انقلاب ما ضربه خورده بود، به فکر انتقام افتاد تا نظام جمهوری اسلامی را براندازد و شرایط آن روز این‌طور بود که سپاه نداشتیم و ارتش ما هم انسجام لازم را نداشت و نیروهای مسلح به آن شکل پای کار نبودند.

مسؤول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه تصور دشمن به این‌گونه بود که اگر دائن شرایط حمله کنیم می‌توانیم نهال انقلاب را در ایران از ریشه دربیاوریم، افزود: با این خیال یکی از مهره‌های سرسپرده خودشان (صدام ملعون) را حمایت کردند تا به ایران حمله کند و دشمن همان روزهای اول فهمید که ملت ایران با این حرکت مقابله می‌کنند و امروز هم این روند ادامه خواهد داشت.

استکبار جهانی؛ ناکام همیشگی

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ملت ایران با وحدت و ولایت مداری خود اجازه تعبیر خواب‌های دشمن را نمی‌دهند، اضافه کرد: مردم همواره حامی نظام جمهوری اسلامی و پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و استکبار جهانی و عوامل آن را ناکام می‌گذارند.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس آیینه دفاع از نظام و رهبری است، اضافه کرد: ملت ایران در حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی در صف اول هستند تا درنهایت این انقلاب به انقلاب منجی عالم بشریت (عج) متصل شود و این بیرق را مقام معظم رهبری به دست امام زمان (عج) بدهند.

گزارش از: مرتضی مزینانی‌صفابین

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول