اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

سناریويی که همیشه برای پاس رخ می‌دهد

دزدی آرامش از اردوی سبزپوشان

تیم فوتبال پاس همدان همه ساله در ابتدای لیگ با حواشی زیادی مواجه می‌شود، حاشیه‌هایی که درست در ابتدای فصل باعث از دست رفتن امتیازات متعددی از اردوگاه سبزقباها می‌شود.

دزدی آرامش از اردوی سبزپوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، برای آن‌هایی که از نزدیکتر اخبار تیم فوتبال پاس و اتفاقات آن را دنبال می‌کنند، در روزهای اخیر حجم حاشیه‌ها به مراتب بیشتر از متن آن شده و فضاسازی‌هایی که عمدتاً برای این تیم صورت گرفت به نوعی فراتر از اندازه‌های طبیعی خود بود.

این اتفاق تلخ البته برای تیم فوتبال پاس تازگی ندارد و ظاهرا بنا بر یک عادت و تکرار بسیار ناراحت‌کننده، این هفته‌ها را می‌توان به نوعی اوج حاشیه برای این تیم عنوان کرد.

در سال جدید حواشی رفت و آمدهای مدیرعامل، سرمربی، بی‌پولی محض، بلاتکلیفی بازیکنان، مسأله بزرگی است ضربه محکمی به تیم وارد کرده است و حاصل آن، این نتایج ضعیف فعلی است.

این حواشی در سال‌های قبل معمولا از هفته‌‌های نخست تا تقریباً انتهای نیم‌فصل برای پاس به اوج خودش می‌رسید که سبب می‌شود اتفاقاً در همین هفته‌ها بیشترین حجم امتیاز را از دست بدهد تا در نیم فصل دوم که اوج‌گیری خوبی هم می‌گیرد، در نهایت در پایان فصل حسرت همان امتیازهای آن هفته‌ها را بخورد.

اینکه سناریویی برای این اتفاق تهیه شده و یا خیر و یا اینکه اتفاقی در همه‌ این سال‌ها، این هفته‌ها تبدیل به اوج حواشی شده است، سوال مهمی است اما مرور چند سال اخیر ما را به این نتیجه می‌رساند که به شدت مراقب این هفته‌ها و حاشیه‌سازی‌ها در پی آن باشیم.

هرچند در تمام این سال‌ها شکل‌های این حواشی و به نوعی سناریو آن‌ها متفاوت بوده است اما در این هفته‌ها یک موضوع ثابت مانده و آن تولید این موضوع از سوی منابع مختلف به اقسام مختلف بوده است.

در فصل قبل درست از همین هفته‌ها بود که تیم پاس با وجود کسب نتایجی قابل قبول، چنان وارد حاشیه شد که عباس سرخاب مربی که با بوق و کرنا به تیم پیوسته بود از سمتش استعفایش دادند، این حاشیه‌ها در نهایت به شدت تیم پاس را متضرر و آسیب‌پذیر کرد.

سال قبل از آن یعنی در لیگ سال 95 و زمانی که رضا طلایی‎منش نیز هدایت تیم را برعهده داشت، اوج از دست رفتن امتیازات تیم در این هفته‌های اول بود.

در آن سال‌ نیز چالش‌هایی برای شخص رضا طلایی‌منش و حتی مدیرعامل این تیم محمدتقی رحیمی ایجاد شد که او با وجود قدرت زیاد در بحث فنی خود، اصلا نتوانست این حاشیه‌ها را به خوبی مدیریت کنند و تا هفته‌ها درگیر این حواشی بود.

تکرار این ماجرا در هفته‌های اول لیگ سال 94 که تیم دسته اولی پاس در این هفته‌ها بیشتر از هر زمانی با چالش‌های خارج از زمین روبرو شد و البته نتایج خوبی هم نگرفت. درست همانند سال 93 که پاس در این هفته‌ها بنا به همان موضوعات عمدتاً غیرفنی، آنقدر ضعیف نتیجه می‌گرفت که هیچکس اوج‌گیری این تیم در نیم فصل دوم را باور نمی‌کرد....

البته در همه این سال‌ها منابع و اهرم‌های فشار برای تولید این حاشیه‌ها متفاوت بود اما اگر بخواهیم آسیب‌شناسی از عدم موفقیت پاس در همه‌ سال‌های اخیر در طول کل بازی‌های لیگ داشته باشیم، باید به این هفته‌های سال‌های قبل لیگ‌های یک و 2 اشاره کنیم که به طرز عجیب و غریبی در این هفته‌ها ایجاد حواشی برای سبزپوشان به صورت ترولانسی به بالاترین حد خود می‌رسید.

این موضوع یک نکته کاملا روشن دارد، این یعنی اولاً بازیکنان و کادر پاس باید آگاه باشند که با کمترین اثر پذیری باید از این هفته‌ها عبور کنند و بدانند مهمترین سپری که برابر این هجمه‌سازی‌ها می‌توان بر سر مجموعه گرفت، نتایج خوب داخل زمین است.

همچنین آن‌هایی که دلسوزانه به تیم نزدیک هستند و فراتر از یک علاقه‌مند صرف نتایج تیم را دنبال می‌کنند، در این هفته‌ها باید کاملا هوشیارانه مواظب ریخته شدن آب در آسیاب این حاشیه‌سازی‌ها باشند و فرصت جولان به ارواحی که خیلی نامحسوس بدنه تیم را گاز می‌گیرند، ندهند.

و در نهایت کادر فنی و مدیریتی باشگاه که قطعاً برای این هفته‌ها بر اساس این تجربه، برنامه‌های دقیقی دارند و قطعاً دیوار اطراف تیم را آنقدر بلند و محکم خواهند ساخت که اجازه ندهند دزدان برای بردن آرامش تیم از آن رد شوند.

انتهای پیام/ 89043/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول