اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

13 آبان در تراز 40 سال خدمت و 40 سال استکبارستیزی برگزار شود/ بی‌توجهی آشکار ارشاد گلستان در نمایشگاه کتاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه یوم‌الله 13 آبان تاکید کرد و گفت: ما باید امسال 13 آبان را در تراز انقلاب اسلامی و بر اساس 40 سال خدمت و 40 سال استکبارستیزی برگزار کنیم.

13 آبان در تراز 40 سال خدمت و 40 سال استکبارستیزی برگزار شود/ بی‌توجهی آشکار ارشاد گلستان در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و هم اندیشی در گرامیداشت مراسم یوم‌الله 13 آبان در استان گلستان اظهار کرد: باید امسال 13 آبان باشکوهتری خلق کنیم و نشان دهیم ملت ایران در طول 40 سال نه تنها عقب‌نشینی نکردند بلکه با وجود همه مشکلات پای ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه دو جبهه حق و باطل در یک جنگ براندازانه همواره فعال است، تصریح کرد: جبهه انقلاب اسلامی و جبهه استکبار جهانی در دو جبهه مختلف فعالیت می‌کنند دشمن به طور علنی تهدید کرده است که نظام اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد جشن گرفت که به فضل الهی چنین نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی را علیه انقلاب اسلامی در پیش گرفته است، افزود: آنها به این نتیجه رسیدند که ملت ایران مکتبی هستند و جنگ با ظلم را پذیرفتند استکبار می‌خواهد مکتب اسلام و ریشه انقلاب اسلامی را نابود کند و خواب‌هایی برای این نظام دیده که به فرموده رهبر معظم انقلاب «شتر در خواب بیند پنه‌دانه» و این ملت انقلابی بساط ظلم را برمی‌چیند.

احمدی تاکید کرد: اگر هر تعللی از ما سر بزند مورد نفرت شهیدان، بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب خواهد بود ما باید همانطوری که در دفاع مقدس مردم از همه چیزشان گذشتند از جیب خودشان برای این انقلاب سرمایه‌گذاری کردند، در برابر دشمن‌جانانه ایستادند همان روحیه را داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز ما کمترین هزینه‌هایمان را به رخ دشمن می‌کشیم و دشمن پرهزینه‌ترین اقدام را علیه انقلاب اسلامی انجام می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بر لزوم وحدت و همدلی هر چه بیشتر مردم تاکید کرد و گفت: آمریکا هر کاری می‌کند ما باید اتحادمان بیشتر شود نگاه‌مان باید انقلابی باشد انقلابی بودن به معنای تندروی کردن نیست بلکه باید متوازن با انقلاب اسلامی حرکت کنیم، رفتار و عملکردمان باید انقلابی باشد.

احمدی، اختلاف‌افکنی را جزو دسیسه‌های دشمن دانست و خطاب به مسوولان دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: به هر میزان که می‌توانید خدمات نظام را برای جامعه خصوصا نسل جوان تبیین کنید، امروز باید در تک تک خانه‌ها را بزنیم و جوانان را جذب کنیم، پسندیده نیست که در ادارات و منابر عمومی از عظمت انقلاب اسلامی، شهدا و قیام امام راحل یاد نشود.

وی با اشاره به اینکه برنامه 13 آبان باید باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود، گفت: دشمن منتظر است که ببیند در یوم‌الله 13 آبان چه اتفاقی می‌افتد تحلیلگران اقتصادی هم منتظرند بنابراین این روز اهمیت زیادی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: ما باید امسال 13 آبان را در تراز انقلاب اسلامی و بر اساس 40 سال خدمت و 40 سال استکبارستیزی برگزار کنیم و نشان دهیم ملت ایران در طول این مدت نه تنها عقب‌نشینی نکردند بلکه با همه مشکلات پای ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.   

احمدی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا 22 بهمن امسال هر برنامه و فعالیتی که انجام می‌دهند فی‌سبیل‌الله و با سبقه چهلمین سالگرد پیروزی فاخر جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی ضمن خداقوت به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری نمایشگاه کتاب ابراز کرد: این توقع وجود داشت که ارشاد گلستان غرفه‌ای با مضمون 40 سال خدمت انقلاب اسلامی در نظر بگیرند اما هیچ اثری از این مهم در نمایشگاه کتاب نبود و ما نسبت به این بی‌توجهی آشکار انتقاد داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از فعالیت‌های کارگروه‌های مختلف در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قدردانی کرد و اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را جزو ضعیف‌ترین ادارات در همکاری با این ستاد نام برد و افزود: کمیته ارزیابی مکلف است کارگروه‌هایی که مسوولیت گرفتند و کم کاری کردند عملکرد آنها را به سازمان مربوطه اعلام کند، ما در این زمینه با کسی تعارف نداریم، هر کس مسوولیتی گرفته باید با تمام توان تلاش کند.

احمدی با تاکید بر اینکه با بی‌حالی، آسایش‌طلبی، رخوت و سستی نمی‌توان از انقلاب اسلامی دفاع کرد، گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی بماند، فرهنگ عاشورایی بماند همه باید با تمام وجود در این عرصه تلاش کنیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این جلسه گفت: 15 کارگروه تخصصی ستاد اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و یوم الله 13 آبان در استان گلستان تشکیل شد.

نجیب‌الله تاری از مسوولان کارگروه‌ها خواست تا نسبت به مستندسازی فعالیت‌ها مبادرت کنند و بر لزوم ایجاد نوآوری و خلاقیت برای برپایی برنامه‌های فاخر اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی برنامه‌ها ارتباط موضوعی با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ندارد، گفت: برنامه‌ها باید در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده باشد در برگزاری برنامه‌های چله انقلاب اسلامی در دو بخش تبیینی و آئینی باید تلاش شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول